Gå til innhold

det er så varmt!

VinterSol+2

Anbefalte innlegg

...-og likevel føler jeg på en måte på kroppen at høsten har kommet!

Flere som har det sånn? helt merkelig, i grunn. er jo kjempevarmt, og sikkert badetemperatur nede på stranda, men likevel virker tanken på å løpe ned dit helt fjern..

kanskje det bare er underbevisstheten som har registrert at kalenderen nå er åpnet på august?

Fortsetter under...

Gjest Riga19 - jente 22.10?

I går kveld satt jeg og mamma i stua og så på krim, og jeg koste meg med noen klementiner,- kikka ut vinduet, og i noen sekunder så tenkte jeg så koselig det blir når det begynner å snø! Men så kom jeg på, til min store skuffelse, at det var 2. august, og ikke 2. desember!:-/

huff, nei, vil gjerne ha høst før det blir vinter iallefall!

jeg liker generelt årstider jeg og.. kanskje derfor det har begynt å skifte inni meg..

høsten 03 "mistet" jeg, fordi jeg bodde i Asia, og det var kjemperart..

neste høst opplevde jeg skikkelig sterkt! Alle fargene, luktene, lufta..

kollegaene mine trodde nesten det klikket for meg der jeg jublet for det minste lille løv som falt i bakken.. hehe

hehe, ja klementiner kan ikke jeg spise annet en i desember, ellers kommer jule føleslsen for fult.

Ja kan tenke meg du la merke til høsten da ja vintersol. Vår og høst lukter fresten veldig godt, vinter og sommer lukter jo ikke noe spesielt.

Liker jo som sagt alle årstidene, men våren er vel kanskje ekstra fin. Er så deilig etter kjedelige januar/februar med grått og slaps at det blir lysere. Så om våren er min drømme termin, perfekt vær å trille tur i :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...