Smaily på Sørlandet Skrevet 3. august 2006 #1 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg er fra Kr.sand.... :-) Anyone..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver3 Skrevet 3. august 2006 #2 Del Skrevet 3. august 2006 Hei Jeg er fra Lyngdal jeg ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smaily på Sørlandet Skrevet 3. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 3. august 2006 Så gøy da!!! Jeg er 7+1.. du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver3 Skrevet 3. august 2006 #4 Del Skrevet 3. august 2006 var hos legen i dag,og hun mente jeg var 5uker på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smaily på Sørlandet Skrevet 3. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 3. august 2006 Spennende, og grattis :-) Vet det er 2 andre jenter her som kommer fra Vennesla,,, de dukker nok opp etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver3 Skrevet 3. august 2006 #6 Del Skrevet 3. august 2006 i like måte ;o) tihi... ok.. tror nok ikke jeg kjenner noen her inne,men man vet jo aldri hvor gammel er du da? selv venter jeg nr 2..har en sønn på 15mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smaily på Sørlandet Skrevet 3. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg er 29 år, og venter førstemann (prøverørs).. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver3 Skrevet 3. august 2006 #8 Del Skrevet 3. august 2006 blir 22 denne mnd... prøvd 1 1/2år sist denne gangen prøvde vi i 1år gått på pergo denne mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smaily på Sørlandet Skrevet 3. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 3. august 2006 Ja, jeg vet åssen det er :-/ Har selv forsøkt pergo hele 5-6 ganger, og 4 insaminasjoner men uten hell. Første prøverørsforsøk gikk heldigvis bra :-) Hurraaa!! Du er jo i "den rette alder" å få barn iflg. leger osv. Du er ung :-) .....og jeg litt gammel... he-he ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver3 Skrevet 3. august 2006 #10 Del Skrevet 3. august 2006 så gøy da gøy at det klaffet for dere nå da ja,det fortjente du da ja... gammel du ? næsj...det syns jeg da ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smaily på Sørlandet Skrevet 3. august 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 3. august 2006 Åååååh nå er du snill :-) Tji-hi... Ja, gøy når det endelig klaffer - uansett hvor lenge man har prøvd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøver3 Skrevet 3. august 2006 #12 Del Skrevet 3. august 2006 jo,det er det =) men jeg TROR nå at gleden blir en smule større når man har prøvd lenge... men vet ikke helt jeg da.har prøvd en stund begge gangene gøy er det iallefall =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemamman:) Skrevet 3. august 2006 #13 Del Skrevet 3. august 2006 Bare innom fra 2 trimester jeg men jeg er fra vennesla:-) Er 29 og venter nr3... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jools Skrevet 3. august 2006 #14 Del Skrevet 3. august 2006 Hei,jeg er fra Kr.sand og har termin 21 mars:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 4. august 2006 #15 Del Skrevet 4. august 2006 Hei! Jeg er også fra sørlandet :-) Har termin 14 april! Er 22 og venter nummer to :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå