Gå til innhold

så var det som jeg fryktet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke lagt på meg en døyt,og ikke vokst...så nå blir det nok en sykehustur...kan ikke si anna enn at jeg er redd !!!

fosterslagene var også mindre enn normalt.rolig er han hele tiden.bevegelser,men lite spark.er i uke 33+2,og måler usle 24 cm..

jm mente også i dag at det kunne være lite fostervann,men hva gjør di med slikt da? lar det skure og gå?

akkurat nå er jeg temmelig sjælven.redd for at noe er galt,men innerst inne håper jeg jo ting er som di skal.at den lille rakkern lurer oss...

blir lenge å vente til i morgen for å få svar..off,jeg bare måtte få det ut.sorry sutringa mi....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg da,dette høres ikke kjekt ut for deg. Håper du får klarhet i det i morgen da. Men om noe skulle være galt er det vel gode sjanser når du tross alt er så godt på vei?

Trøste klemmer fra

Skrevet

du sutrer vel ikke.. forstår deg jeg. mener du har grunn til å sutre.. får håpe alt er bra med junior i magen. hold oss oppdatert da å lykke til i morgen... krysser fingrene for deg

Skrevet

håper det går bra! husk bare at legan e flink i dag !! å det går nok bra !!! lykke til!!!

Skrevet

Føler med deg... krysser alt jeg har for deg... pust ut...

Skrevet

føler jeg sutrer ja...men jeg har frykta dette,nok en gang...har kun vokst 3 cm siden 19 juni,og det er lite..

er jo godt mulig jeg bekymrer meg unødig,men å ikke vokse i det hele tatt er det værste.50 dager igjen,og flere tror jeg er rundt 4 mnd..jaja.

legene kan vel sine ting,og jeg håper di denne gangen tar meg alvorlig.sist følte jeg meg som en sutrete unge da jeg kom der ifra.men hjem reiser jeg ikke før jeg vet at alt er som det skal.takk for svar dere.hjelper litt allerede.=0)

Skrevet

Det er bra du er realistisk men trenge ikke være pesimistisk;)

TA ikke sorgene på forskudd........

Skrevet

fikk meg et slag i tryne,for å si det sånn.hele svangerskapet har vært en berg og dalbane med bekymringer og lettelser.men jeg har kommet så langt,og skal vel komme litt lengre,håper jeg.

men redd er jeg ja,for nå var også jm skikkelig bekymra..men i morgen får jeg vite...kun timer igjen..

Skrevet

Heisann.

Ei venninne hadde det på samme måte; hun hadde lite fostervann, omtrent like langt som deg, men det tok seg opp det, hun gikk frem til termin og fikk ei aldeles nydelig og normalt stor jente på over 3, 5 kilo. Det er ikke morsomt å få sånne meldinger, men de vet nok hva de driver med, de som "passer på " deg. Lykke til.

Skrevet

takk,det var godt å høre.her har magemålet vært lavt lenge,å bevegelser minimale.i tillegg kjenner vi knøttet veldig godt.kan liksom ta på div deler.jm reagerte også på det i dag.jeg prøver se positivt nå.godt å få positive tilbakemeldinger.det hjelper virkelig.sitter å propper i meg sukker.for å få mer liv,men han er vist ikke glad i den sorten,luringen...

Skrevet

Prøv å slappe av, ved hjelp av avslapningsteknikk eller partner som masserer og koser med deg. Spis sunt og godt,, kan jo hende det er en "helsefreak" du har i magen..........Ønsker deg lykke til i morgen uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...