Gå til innhold

Han fikk jobben:))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

De av dere som så tråden på 2. trim vet det allerede, men samboeren min fikk jobben:) Han var på intervju i stavanger i dag og fikk beskjed om at så lenge vandelen hans var plettfri så var jobben han. (vandelen hans er helt tom). Åh, det er så kjekt når alt ordner seg for snille piker:))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en vekterstilling, men jeg kjenner ikke alle detaljene ennå:)

Skrevet

mannen min er også vekter... skal samboer din jobber for vaktservice eller securitas... vet faktisk ikke om det flere vaktselskaper

Skrevet

Gratulerer med jobben til din samboer. Godt når slikt ordner seg da:-)

Skrevet

Jeg tror det er falck, men er ikke helt sikker:)

Skrevet

Så BRA!! Flott, supert, gratulerer så masse til sambo!!

Skrevet

Åja, er litt i lykkerus idag:) (har ingenting med at jeg MÅTTE kjøpe meg ei korg med bringebær, hehe)

Skrevet

jeg har en stygg tendens til å eeelske bær og frukt, og dessverre ikke vite når det er på tide å stoppe:p

Skrevet

Var det ikke bringebær du forspiste deg på i går...?

Jeg elsker sommerfrukten; alle bærene, moreller etc.. Går jo ikke ann å spise _mindre_ enn en kurv bær om gangen, hihi..

Skrevet

gratulerer igjen!!! (som på 2.trimeseter)

bringebær i dag igjen??? he he he :o) jeg har det slik med nektariner- spiser sånn ca to kurver til dagen ;-)

Skrevet

Jepp, var bringebær i går også, men da spiste jeg nesten to korger på to-tre timer, nå har jeg 'gomlet' ei korg siden middag:) Ble dermed ikke kvalm, jippi:)

Nektariner er godt ja, men liker dem best skikkelig harde, nesten karte, viss ikke kaster jeg dem;) Ellers er alle bær og frukter populære her i heimen; gleder meg til hardangerplommene kommer:)

Skrevet

he he he, jeg må også ha nektarinene harde :o) så jeg må klemme på dem på butikken, for å finne den kurven med flest harde i ;-) nå begynner det desverre og nærme seg slutten på dem ser det ut som.... har ikke vært så bra i det siste :-(

all frukt og grønt er kjempe godt ja, og har hatt spes lyst på det siden jeg blei gravid.... nam.... druer og mango - det er godt det!!! og ordentlig gode plommer ja, ikke såne sure... nam nam :o)

Skrevet

Joooo, sure plommer er aller best:)

Skrevet

uuuuuuuu, nei fytti....... ;-) jeg får "ståpels" på armene bare av tanken!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hehe, det skal sies at jeg har likt å spise alt surt siden jeg var ei lite jente:) Spiste min første sitron som 2-åring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...