2små*og en på vei:) Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 har termin 26, skal få en liten gutt..er helt blank når det gjelder navn..fantasien min har liksom bare dødd ut..
Hanne og jentungen Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Viss ungen hadde vært en gutt så hadde det blitt Brage:)
2små*og en på vei:) Skrevet 3. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2006 det er eit fint navn, vennina mi har en sønn som heter det!
trebarnsmamma??? Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Elias, Jacob, Vetle, Sondre, Johannes, Jonathan, Isaak (det skal lillegutten i magen min hete), Tobias, Philip, Iver
2små*og en på vei:) Skrevet 3. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2006 har tenkt litt på tobias og johannes.. likser isaak veldi godt, dumt det er så mangen i slekta som heter det! syns det blir så "hermete" da..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #6 Skrevet 3. august 2006 christer og christian liker jeg veldig godt. Martin er og ganske fint...
Tingelingelate med to tomater Skrevet 3. august 2006 #8 Skrevet 3. august 2006 Har en liten gutt som heter Elias og om babyen i magen også er en gutt skal han hete Isak:-)
25 år gammel mamma Skrevet 5. august 2006 #9 Skrevet 5. august 2006 Imre, noah, Christer, Oliver, Linus, Kevin, Andre, Kim, Aleksander, Felix, Juliann,ole, Martin.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå