Gjest Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Er det noen som har erfaring med One tree hill vogn? Jeg ser dem nesten ikke på gaten i oslo, og finner heller ingen brukt til salgs.(bare tvillingvognen). Er det fordi de er så dyre eller er det noe med dem som jeg ikke har fått med meg? ;O)
Minmai Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Innom fra 2. trimester her. Vi har en OTH Urban Jungle som vi har brukt i over 2 år (siden førstemann var ca 1 år. Vi er kjempefornøyde. Det er kommet mye annet og rimeligere på markedet siden, og jeg har ikke noe annet å sammenligne med enn en brukt, blytyng Teutonia kombivogn, men vi valgte den på grunn av lav vekt og at den var høyere i ryggen enn de andre vi så på. Den er veldig god å trille, og lett å slå sammen. Er litt usikker på om vi skal kjøpe babybag til denne eller en ny kombivogn eller bagvogn. Babybagen kan bare brukes til ca 6 mnd. alder, og jeg synes det er litt dumt å la babyen sitte forovervendt så tidlig. Jeg synes jeg ser dem på gaten rett som det er, men er enig i at det er flest tvillingvogner. De har kanskje ikke vært på markedet så lenge at mange har begynt å selge sine?? Vet ikke når de kom, hadde ikke hørt om dem før vi så dem hos Fru Lyng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå