Gå til innhold

lillegutt har snudd seg i tverrleie,uke 41...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har opplevd dette?skal på overtidskontroll på mandag.legen har hele tiden sagt at han er festet,jeg har sagt at han ikke er det fordi jeg har kjent at han har beveget seg bort når jeg har ligget på siden ol.i dag på kontrollen fant han ikke hodet lenger og i stedet var det en arm/fot der.

det eneste han sa var at om vannet går,noe som vist ikke er veldig sansynlig nå,så må vi til sykehuset med en gang fordi navnesnoren kan komme ned først.

og jeg som ikke hadde pakket baggen ferdig en gang......

er det noen her inne som har opplevd det samme???hva skjedde i så fall?

han begynte jo å snakke om KS,noe som jeg ikke har noe motforestillinger til,men det er liksom ikke no gøy å leve sånn i uvisheten hele tiden.

får vel bare belage oss på en helg til uten baby;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen min er ikke sikker på hvordan vesla vår ligger... Skummelt. Jeg er i uke 36 så mye kan skje ennå, men føler med deg. Jeg kan ikke tenke meg ks.

Skrevet

ja,synes ikke det er noe særlig dette.lurer på om jeg skal ta en telefon til føden bare for å høre hva de synes.

jeg er helt åpen for KS,så sånn sett er det ikke noe problem,men det hadde vært litt ok med et ordentlig svar...

lykke til i alle fall:-)

Skrevet

Ja du bør absolutt få svar på alt,du er tross alt i uke 41 og alt kan skje.En skal ikke trenge å gå rundt å gruble å bekymre seg for slike ting da....

Synest det er rart de ikke følger deg bedre opp nå,alt bør klarlegges for deg NÅ ikke over helgen.....nei bare ring føden du å hør med noen der,eller obs avd de er der for de som har noen form for komplikasjoner og det må dette karakteriseres som......uff stakkars deg,ikke kjekt å få slike bekymringer så sent i sv.sk

Masse lykke til da og hold oss oppdatert :)

Klem

Skrevet

enig, ring føden, kan tenke meg at de vil ha deg inn hvis de har det rolig.. og fortell oss hva som skjer da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...