Gå til innhold

Nå har jeg kjøpt....


Gjest

Anbefalte innlegg

meg svangerskapsdagbok !

Så får vi se om jeg er flinkere til å følge opp denne enn de titalls dagbøker jeg har fått, skrevet tre -fire sider i før jeg la de pent bort.....

hehe...

Hadde vært morro om jeg kunne set tilbake til denne tiden og husket noe...

Fra de to forrige gangene husker jeg minimalt, og da skrev jeg heller ikke opp ting.

 

Hva ønsker dere å huske fra svangerskapet ???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev dagbok første svangerskap og er glad at jeg gjorde det.. Der står det når jeg testet pos, når jeg fortalte det til familie, når jeg kjente livmoren for første gang, når jeg kjente det første sparket osv osv.. Veldig koselig å lese nå som jeg er gravid igjen... sammenligne og sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev om alt jeg, hehe=) Positiv test, symptomer, magen kommer, bevegelser, humør, kontroller, dumme leger, ul, kjipe dager, fantastiske dager, bekkenløsning og andre plager osv.

Vil huske alt jeg!!

(Det rare er jo at alt det negative går i glemmeboken ganske kjapt... Men godt er det, ellers hadde ikke JEG vært gravid i dag, hehe)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ikke sist og angrer veldig. Skulle gjerne likt å sammenligne graviditetene. Om jeg ikke husker feil, har jeg så og si samme symptomer og lyster til omtrent samme tidspunktene (altså i den og den uken) som sist også. jeg fikk jente sist, så dette blir spennende:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...