Gå til innhold

August: Bringebærblad kapsler


Ninemor :)

Anbefalte innlegg

Hei! 10 dager til termin(13.08), og begynner og bli temmelig klar for og føde nå! Har vært på helsekost og kjøpt bringebærblad-kapsler i dag...i håp om at d kanskje kan gi lille snuppa mi et lite spark bak:) Noen som har erfaring med de kapslene? Hun på helsekosten kunne fortelle at hun fikk dattera si 5(!) uker før terminen...men visste jo ikke om det var pga. bringebær kapslene.Så hun anbefaler ingen og begynne og ta d før minst 3 uker før termin dato! Det skader vel ikke og prøve...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det tilfeldigvis på Solsiden i Trondheim??? Var der i dag jeg også og kjøpte bringebærblad-te og fikk høre nøyaktig samme historie. Har bare en uke igjen til termin så jeg tenkte det måtte holde med te...Selv om kapslene skal virke sterkere. Vi får vente og se!!! Spennende i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på solsiden i Trondheim ja..hehe:) Og det er ikke samme effekten med bringebær...må være bringebær blader. Du får si ifra om du merker noen virkning da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har termin 14.08, og begynner også å bli desperat! Kjøpte bringebærkapsler på tirsdag, og har tatt fem om dagen siden da. Merker dessverre ingen forskjell!!!! Var på siste kontroll på onsd, og fikk vite at hodet er festet og ligger langt ned. Øynet da et håp, da jeg i tillegg har hatt mye kynnere, men det ser ut til at lille urokråke har tenkt å forbli i den trange magen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...jaja,men d skal være bra uansett da...livmoren trekker seg raskere sammen etter fødselen!Vi får bare vente..har bestemt meg for at jeg ikke skal bli utålmodig før termin, 9 dager igjen! Nå skal jeg bare nyte dagene og gjøre ting jeg ikke kan gjøre på leenge...:) Har heldigvis ikke mye plager, sover godt om nettene gjør jeg også. Lykke til alle andre, og nyt de siste dagene(ukene). Så skjer d vel når man minst aner d!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var redd det var for seint å begynne med bringebærblad nå jeg. Har termin 20 Aug. Kanskje jeg skal prøve siste ukene allikevel da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden det skal hjelpe på livmora etter fødsel og, skal man da fortsette og ta dei etter fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte 10 dager før termin, 6 kapsler om dagen! Har tatt dem i en uke nå, mn ingen baby enda...Har egentlig ikke helt trua på at noe sånt virker...mn gøy og prøve da..mn uansett så tror jeg at de kommer når de r klare-alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...