Gå til innhold

Hvordan er matlysten nå på slutten???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå 10 dager til termin, men har merka de siste ukene at jeg sliter å få i meg mat..Har ikke lyst på noen ting, er små kvalm hele tiden. Må drive å tvangsfore meg selv, for kroppen og babyen trenger jo mat.. Er det andre som har det sånnt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er mat lysta på topp.... stapper i meg ting hele tia...

blir mest usunt :( sjokolade er tingen for tia... det å IS!

Gjest Frantic
Skrevet

Hos meg er det dessverre omvendt når det nærmer seg fødsel - da får jeg ekstra energibehov, og det har kommet nå siste uken spesielt. Da er det dessverre ofte noe ekstra kaloririkt jeg får lyst på, som sjokolade........ Hadde det før fødselen med de to forrige også, så håper det betyr at det nærmer seg :-) Har to uker til termin nå, så blir spennende å se hvor tid det skjer noe mer......

Skrevet

Jeg har ti uker igjen, og har ikke hatt matlyst de siste to ukene, orker ikke varmmat, og av det jeg spiser orker jeg veldig lite, blir utrolig fort mett, tok på meg en bukse i dag jeg ikke hadde brukt på en stund, og den satt løsere, men magen vokser så da er vel alt bra:)

Skrevet

Jeg har termin i morgen, og min matlyst er borte vekk. Er ikke kvalm, har bare ikke lyst på mat og blir aldri sulten heller. Men den lille i magen trenger jo næring, så må spise for at han ikke skal tappe meg helt for krefter. Vi trenger jo masse energi den siste tiden :)

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen ja. Har termin 7.8. Har ikke hatt matlyst på hele sommeren synes jeg.......ingenting frister egentlig. Spiser fordi jeg må.

Skrevet

har ikke lyst på noe- får trykt en en brødskive i ny og ne ellers blir jeg stort sett kvalm av alt.Men smoothie smaker ikke så verst.

Skrevet

Jeg også har termin den 7. Det er nok også varmen som gjør at appetitten forsvinner litt eller mye. Anbefaler å lage noe du liker sånn ekstra godt og lage såpass qat det går an å gå å småspise litt, selv om du ikke egentlig er sulten. Her har jeg salat stående i kjøleskapet til enhver tid, frisk og innbydende. Dessuten har jeg kavringer, ikke de sunne, gode, men rett og slett sukkerkavringer, fordi jeg får opp appetitten på andre ting hvis jeg spiser litt av dem. Man må bare prøve og se hva som frister.

Skrevet

hei! Jeg har også veldig dårlig matlyst for tiden. Er ikke kvalm, så tror kanskje det er varmen. Det som frister mest om dagen er rett og slett salat! gresk salat.. mm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...