Gå til innhold

Endelig hjemme i Norge igjen:)

Anbefalte innlegg

Dette har hvert litt av en ferie*sukk* Vi hadde det helt toppers helt til gubben ble sendt til Skøvde sykehus i ambulanse forrige onsdag. Det hele begynte med at han fikk vanvittig vondt i magen, å smertene bare økte på. Så tilslutt så vi (jeg og en av personalet på hotellet) ingen annen utvei enn å ringe etter en ambulase. Vel inne på akutten på Skøvde sykehus ble det konstantert at han hadde et gallesteins anfall. Så de proppet han med Voltaren(tror jeg pillene het) for å fjerne smertene, men smertene ga seg ikke, de ble heller kraftigere. For å gjøre en lang historie litt kortere hadde han et gallasteinsanfall med en gallestein som festet seg i gallegangen. Det resulterte i at han fikk en infeksjon i bukspyttkjærtelen. Smertene han hadde sammenlignet de med riestorm. Så vår ferie ble nesten en uke forlenget pga gubbens sykehusopphold, men i går ble han sendt med luftambulansen hjem til Norge. Godt å ha han på sykehus kun 1 drøy kilometer hjemmefra, det gjør hverdagen mye lettere.

Har aldri hvert så deilig å komme hjem fra ferie før. Må si det er slitsomt med ei snuppa på 2 år og en gubbe på sykehus i utlandet (selv om vi bare var i Sverige). Så i dag har jeg levert snuppa hos dagmamman mens jeg selv bare har slappet av hjemme *deilig*

Håper det står bra til med dere jenter, så om noen kan gi meg en liten oppdatering på hva som har skjedd de siste 2 ukene hadde det hvert fint :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5803486-endelig-hjemme-i-norge-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk og takk, godt å være tilbake her også:) Ja, det var ganske dramatisk, men heldigvis er han nå mye, mye bedre en for ett par dager siden. Dette går så bra atte, men det blir vel ingen prosjekt jobbing fremover. Nå venter jeg tante-faenskapet på mandag, ja for hun kommer sikkert. Denne tanta finner alltid hjem*grr*

Etter å ha lest litt har jeg skjønt hvem du er. Ja, man skal tenke seg litt om før en gjør noe på internett. Skjønner godt at du ikke vil at folk som søker på gård/hest hos deg skal finne en masse her fra BiM.

Lykke til, måtte nåler og dråper gjøre susen for dere:)

Huff dette ble litt av en ferie gitt. Stakkars dere. Håper mannen din kommer seg på føttene slik at han kan være klar til innsats igjen. Håper tanta de ikke kommer da, men uansett er det jo godt å være 2 om å ta vare på lille snuppa. God bedring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...