Mortil1snart2<3 Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 venter dere til ikm-dagen med å teste eller hvordan ligger det ann med spenningen? har mest lyst til å teste nå, men er fortsatt 6 dager igjen til ikm... men det kan jo hende det vises allerede nå eller? blir gal av å vente:)
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 jeg har ikm 13. august og aner ikke når jeg kommer til å teste...! men det sies vel tidligst 3 dager før ikm
Mortil1snart2<3 Skrevet 3. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2006 hvordan ligger det ann med tegn da? merker ikke så mye annet enn vanlige tegn på at tanta kommer...
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 æsj jeg veit da søren.. men jeg er litt mer optimist denne gangen, da vi har gjor det vi har kunnet for å si det sånn.. har masse symtomer, men det er nok litt for tidlig. tipper at det bare er EL smerter. men jeg er kvalm, trøtt, vondt i mage og korsrygg.
varg veum Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 heihei.. jeg har ikm 12.aug... Får vel bare krysse fingrene for at det ikke bare blir ett inbilt svangerskap...hehe
♥Spirevipp♥ Skrevet 3. august 2006 #6 Skrevet 3. august 2006 Hei jeg har ikm den 9.august. Fikk positiv el-test den 27.06. Og har hatt ømme brystvorter nå i 4 dager. Området rundt er større og blodårene tydligere....jeg tror også at jeg kjenner murringer, men tør ikke håpe for mye. Har blitt lurt før, men ikke så tidlig!!! Håper det er en spire som vil sitte denne gangen...sukk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå