Gå til innhold

BARE SLUTT!

Gjest

Anbefalte innlegg

Kremt kremt.

Begynner å bli møkkalei av disse surmagrede innleggene til en viss anonym!

Slapp heeelt av du kjærring, hadde oppfølgning fra barnevernet, men nå som jeg er blitt 18 så begynner det å bli mindre av det.

Klarer meg helt fint jeg :)

LilleCamilla, er helt enig med deg der..

Ha et fint liv videre, for jeg har tenkt å kose meg gløgg ihjel med prinsessene mine.!

(jeg som er Unique88, bytta nick)

Fortsetter under...

Du Anonym, kan ikke du fortelle om deg selv da? Du rakker ned på ganske mange her inne som tør å dele livet sitt med andre her inne, men har ikke lest noe som helst der det står noe om deg,

Gammel er du?

Kjønn? (Regner med du er en dame, antakelig mellom 25 og 45)

Har du barn?

Eller prøver du?

Det virker som om du har et problem med ungdom, det får meg til å mistenke at du er i 30-40åra.

Du har et problem med at unge/jenter generelt har sex, det sier meg at du antakelig ikke får sex selv.

Du bruker ordet "pule" en del, det er et maskulint uttrykk og det får meg til å tro at du er lesbisk, noe som kan forklare hvorfor du er hissig på gravide ungjenter, du får nemlig ikke barn selv fordi du ikke har en type som kan befrukte deg.

Jeg sier ikke at du ER alt dette, bare hva jeg tror.

Men det føles vel ikke bra når ukjente kommer med slike "dumme" kommentarer mot noe som kanskje ikkje stemmer, eller som faktisk er sant men at du skammer deg?

Hvordan skulle dagens samfunn vært om alle hadde vært som deg og dømt folk på forhånd og bombadert dem med stygge ord og sjikanert den?. Hele verden hadde vært i krig hvis alle hadde samme innstillingene som deg.

Jenter på 14 som er eller har vært gravide har antakelig ikke gjort det med vilje. Noen jenter modnes raskt i henholdt til seksualitet og blir nysgjerrige. Flere og flere har sex i ung alder nå til dags, og sex er bare sunt så lenge man passer seg for kjønnsykdommer og ikke blir UØNSKET gravid.

At disse jentene beholder barnet viser mer modenhet enn det å ta abort hver gang etter man glemmer kondom eller å ta pilla osv.

Og de som PLANLEGGER barn i en alder 14-17 syns jeg selv er litt ungt. Men det er deres avgjørelse, ikke min eller din. Vil de høre vår mening så kommer de til å spør oss. Og da svarer man ærlig, men på en fin og høflig måte, slik mamma lærte meg.

Og til dem som er gravide før nådde 18 så ønsker jeg dem masse lykke til. Det nytter ikke å kjefte på noe som allerede har skjedd. Og jeg ønsker ikke at deres barn skal bli tatt av barnevernet, tenk på hvor vondt barnets foreldre får det. Ingen som er gode foreldre fortjener å få fratatt barnet fordi dem er for unge, alle må få sjans til å vise at dette kan de. Og er det noe jeg vet 100% om jenter, så er det det at når de får det største ansvaret man kan få, ja, da stepper de opp og tar imot utfordringen.

WAY TO GO sier jeg bare !!

:o)

Mvh

Hilde, 20år, ingen barn, men prøver.

heltenig mye koseligere med positive innlegg!

"smil og vær glad for hver dag som går så skal man se hvor mange venner man får, selvom man glemmer at en og en er to, så må man aldri glemme og være snill og god" hehe.. mamma lærte meg den da jeg var liten.. den skal nurket mitt kunne også!:P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...