teddy0505 Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 jeg er 34år og har en datter på 13... er gravid igjen. men jeg husker ikke riene fra min første fødsel, det jeg kan huske at det gjordet vondt veldig vondt... men thats it. min søster er også gravid, det er hennes 3 og hun fødte mellomste for 9 år siden, hu husker heller ikke smertene. Folk jeg har pratet med sier jeg vil kjenne de igjen, og det kan hende, men føde unger gjør vondt, og den gangen fikk jeg kun lystgass og var 21 ung og sprek. helt perfekt alder for oppgaven. Jeg kan huske alt som skjedde den gangen, klokke slettet press veene kom, at jeg tok på ansiktet hennes når hu var mellom bena mine.... husker at hu ikke gråt, bare så snål ut..... denne gangen faller jeg sikkert i koma under oppgaven!!! vel vel ut skal det jo!, og som min mor sa for 13 år siden: Den eneste som kan få ut den ungen er deg!!!!
%anonym% Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Her er det bare 3,5 år siden forrige fødsel og jeg husker heller ingen ting... ikke riene.... det var vondt altså... men jeg husker ikke smerten... trur det ligger i oss slik at vi skal få flere barn... hehe Rekner med jeg hveit hva en rie er når den en dag kommer... men...... vi får det nok til alle sammen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå