gutt 07 + baby 09 Skrevet 3. august 2006 #1 Del Skrevet 3. august 2006 Hva har dere på skiven? Jeg har fått dilla på makrell i tomat, varierer litt da, for ikke å bli lei. Ellers mye hvitost med agurk på. Ved siden har jeg ofte en gulerot, paprika eller noe frukt. Har fått noen tips av å lese Kari Jaquesson bok Hurra, jeg er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 3. august 2006 #2 Del Skrevet 3. august 2006 Heisann. Det høres ut som at du spiser sunt, det er bra.. Jeg spiser det samme jeg pleier. Og varierer veldig etter humøret og matlysten. Det går i brunost, hvitost, bringebærsyltetøy, peanøttsmør, og ferskt kjøttpålegg hos meg.. Og så putter jeg agurk eller paprika på toppen når vi har det i kjøleskapet. (Går så fort tom for sånt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. august 2006 #3 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg har fått helt dilla på hvitost.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. august 2006 #4 Del Skrevet 3. august 2006 Mens vi snakker om pålegg...hørte en gang at det ikke var så lurt å spise pålegg som er vakuumpakket (og salat i sånne poser). Høres jo merkelig ut...? Jeg er jo avhengig av servelat for tiden da :-/ Er det noe sannhet i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå