Gå til innhold

Levanger?

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg fødte der for 9 mnd siden, og har bare fine ting å si om føden. Min fødsel ble satt igang på formiddagen, og jeg synes jeg fikk bra info og oppfølging fra jordmor/barnepleier/student/lege. Eneste negative var den første jordmora som "ikke fikk med seg hvor langt jeg var i fødsel, for jeg sa ingenting". HALLO! Hva skal jeg si da? Har ikke født før, så ante lite om hvordan det foregikk liksom..

Da den andre jordmora kom på ble det fart på sakene, og alle var veldig flinke og gode.. Ble keisersnitt på meg etter full åpning og pressing, og det positive fortsatte opp på operasjon. De var kjempeflinke og jeg følte meg trygg hele veien..

Da jeg lå der holdt de på å ordne barselhotellet, så det er nok litt annerledes der nå, men stort sett positivt innstilt til barselavd også.. Det jeg ikke er fornøyd med er at de ikke er samstemte ift amming.. Noen sa at gutten min bare skulle ligge og suge på puppen (før melka kom) i 1 time på hver side, mens andre sa det var galskap (f.eks). Resultatet for meg var såre brystvorter som ble så ille at jeg måtte gi opp ammingen etter 3 mnd.

Jeg sitter stort sett igjen med et godt inntrykk, og tror ikke jeg har hørt om noen som er veldig negative. Lykke til, men husk å krev din rett på barsel! Håper de ikke ødelegger din amming også..

=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5803256-levanger/#findComment-6007336
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg fødte på Levanger for 3 mnd siden, og er så fornøyd :) Hadde verdens beste jordmor! Var veldig heldig da, fødte en natt hvor det bare var 2 fødende. Er 4 fødestuer. Hadde en stor og fin fødestue, egen seng til far til og med :)

Barsel har blitt veldig fin etter at det ble pusset opp, kjempefine bad :)

Jeg bodde både på hotellet og på vanlig rom. Hadde heldigvis enerom hele tiden, bortsett fra en natt, var der i 9 dager med gutten min.

Vi fikk kjempebra oppfølging, følte at de virkelig brydde seg om gutten min. Snille pleierne tok seg av gutten min om natten slik at jeg fikk hvile meg.

Enig med at de kunne vært bedre når det gjelder ammingen, noen sier noe, mens andre sier noe... Kl 03 på natta kan du bli litt fortvilet da :(

Føler kanskje at jeg og ammeproblemene ble gitt opp litt for tidlig...

Men jeg kunne ikke hatt en bedre erfaring som førstegangsfødende! Tusen takk til føden og barsel på Levanger :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5803256-levanger/#findComment-6481182
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...