Gå til innhold

Tilda ;januarbaby og Angelina23

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det for dere på UL i dag...

Skal i morgen og er såååå spent.....gruer og gleder meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå..så koslig å se navnet sitt på et innlegg da! :)

Alt var bare bra med min bitteliten!

Var jo som vanlig kjempe nervøs,men det var heldigvis helt ubegrunnet!

Den lille hadde vokst seg til 9,6 cm fra hode til stump..

Var ganske stille,men rørte da litt på beina sine! *rørt*

Helt fantastisk å se!

Nå er det bare 2 uker til ordinær UL...Gleder meg allerede til den!

Lykke til i morgen,Iselin! Går helt sikkert bra!

Klem

Skrevet

Hihi, var så spent på hvordan det hadde gått...:) Spennende når noen drar på UL og høre hva de har å si...:)

Fikk dere vite om det ble gutt eller jente så tidlig eller?

Jeg vet ikke om jeg gruer eller gleder meg mest jeg.... Gruer meg sikkert helt ubekymret, men alikevel... 1000 tanker i hodet....

Jeg håper vi får se hva det er i morgen altså...:) :) Og selvfølgelig at alt er bra med vennen vår...:)

Skrevet

Heisann! =)Nei så hyggelig det var å se navnet sitt! =)

Joda, jeg hadde jo gruet meg veldig til ultralyden. Hun tok først ultralyd utenpå på magen, og det første jeg spurte om "Er det liv?" Og det sprellet og "hoppet" rundt inni der! =) Jeg spurte legen om det var mulig og se kjønn nå (14+5) og hun sa at man kanskje kunne se det hvis man tok UL vaginalt for da fikk man bedre bilder.

Så da var det jo bare til å blenge av seg klærne da( ikke bare for å se kjønn, men også for at hun fikk bedre bilder til å se krabaten) Og da så jeg med en gang at det var en gutt. Han hadde noen som ikke jenter har mellom beina iallefall.. og legen bare bekreftet det jeg sa at det mest sannsynlig er en gutt. Var iallelfall mye mellom beina til å være jente =)

Legen fikk også sett at hjertet hadde fire kammer, og at det var to armer og bein, en magesekk, en urinblære. Det er jo helt fantastisk å se den lille sånn.. også er det såååå lenge til vi sees på ordentlig. GLeder meg til slutten av januar!!!!!!

Så nå føler jeg meg myyyyyyyye roligere og tryggere på at det her faktisk kan gå bra og at vi får en liten god gutt i slutten av januar =)

Hååer det har gått greit for deg i dag å!! Spent på å høre i fra deg! =)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...