Gå til innhold

hvordan er det med klær?

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med dere, bruker dere mammaklær eller vanlige klær nå????

jeg bruker litt blansding, men mest vanlige klær......

mitt største problem er egentlig bukser...... hvilke bukser bruker dere? jeg synes sånne med strikk over hele magen er ubehagelige, og de jeg har prøvd sitter IKKE pent på heller ;-)

har dere noen gode tips å dele??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5803119-hvordan-er-det-med-kl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker mammabukser, og noen andre med strikk i magen (mest hjemme da). Har ingen mammatopper....litt lange t-skjorter og topper fungerer fint...og så innejakker over (de trenger man jo ikke lukke igjen). Dette var slik jeg gjorde det sist også.

Ble litt verre mot slutten da ingen ytterjakker gikk igjen og det var kaldt og surt ute...men mannen sine jakker fungerte i alle fall en god stund (kanskje ikke det mest lekre fordi de var jo egentlig alt for store). Men åpen jakke med skjerf fungerer dersom en må se litt skikkelig ut. Ponsjo (vet ikke hvordan det skrives) og litt store fleecegenre fungere de også dersom det ikke er alt for kaldt og vått.

Jeg bruker som deg mest vanlige klær. (er i uke 24) Leeenge siden vanlige dongribukser ikke passet lenger, men jeg har en del bukser med strikk i livet. Samme med skjørt. Jeg bruker også vanlige topper, sånne litt lange som går nedenfor magen. Jeg har masse klær fra Vero Moda og B-Young.

Har kjøpt en mammadongribukse i dag, på Lindex. Sånn med strikk over magen. Kjøpte en lav mammabukse tidlig i sommer, men den er grusom å gå med!

Annonse

huff, bukser er pes synes jeg........ :-( prøvde noen nye olabukser de hadde fått på hm, de var virkelig ikke pene på altså!!!!! jeg får titte litt på nett tror jeg! men jeg gidder ærlig talt ikke bruke en formue på disse buksene heller altså, er jo en veldig begrenset tidsperiode de er i bruk da!!!!

Heisann.

Bruker mest vanlige klær enda. Men sliter også med buksene.

Har to jeans som er lave i livet som jeg kan bruke. Men ellers går det i linbukser og joggebukser:)

Gruer meg til å gå over til mammaklær, da jeg ikke har funnet noe fint:(

Her har det gått i mammaklær i en måned allerede (uke 23 nå) Har ingen sjans til å få på meg vanlige olabukser eller penbukser - alt med strikk i livet går jo fortsatt fint, det er bare å ha dem under magen, men de presser fort litt ubehagelig på nederste delen av magen når jeg setter meg ned, så det er mest behagelig med løse deilige mammabukser med bred deilig myk strikk over hele magen.

Bruker noen vanlige topper, men da må jeg ha lange singletter under - for de kryper opp over magen hele tiden.

Eneste problemet blir vel yttertøy til vinteren, men atser på at vinteren blir mild iallefall ut november.

Og da er jeg snart i mål :-)

Har to mammabukser fra H&M som passer veldig bra. Har også bomull sommerbukser fra Vero Moda. Har begynt å bruke mamma t-skjorter akkurat nå, fordi mine ble for korte, men har sett at det finnes mange fine lange skjorter på Bik Bok som kanskje passer. De hadde også en fin lang genser på Vero Moda som jeg har tenkt å kjøpe meg til høsten...

er i uke 22 bruker mine heeerlige kler enda..noen av buksene er for kort over magen men jeg har bare lav i live fornarina og onely så de ser ut til at jeg kan bruke de en goo stund til....sist brukte jeg alle sorter sefa bommulsbukser...men da la jeg på meg 24 kg til slutt 12 på hver side av uke20..ufffff.men d reiste så raskt av att jeg anbefaler å ikke kjøpe dyrt...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...