Hanne og jentungen Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Samboeren min var på intervju i Stavanger i dag, og det ser ut som om han fikk jobben:)) Fyren sa at med mindre de fant noe urovekkende på vandelen hans så var jobben sikret:) Weeeee:)
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 gratulerer til dere alle tre ) det var bra!!!! godt når slikt ordner seg altså!!!!!
Hanne og jentungen Skrevet 3. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2006 Det er en ganske tung sten som er løftet av skuldrene våre gitt:) Vi er studenter begge to, så dette gjør den økonomiske situasjonen voldsomt mye tryggere:)
selfangerkjerringa Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 JAAAA!!! Jeg kjører eget jippi-show for dere nå!!! Dette var virkelig gode nyheter Får jeg sende melding og nesten-gratulere'n? pliiiiis? Jeg er så glad!
Hanne og jentungen Skrevet 3. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2006 Tja, du kan jo kanskje vente noen timer, hehe. Bare slik at det ikke ser ut som om jeg har annonsert det på nett:)
selfangerkjerringa Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 godt poeng... hihihi.... jeg venter litt jeg Kan jo være litt småsleip, sende mld og spørre? DET må vel være lov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå