Gå til innhold

vi har da noe å se fram til jenter :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kopiert fra skravlesiden......synes bare den var litt morsom :)

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Du skjønner at du skal snart føde når...

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

* Mamma ringer hver eneste dag - ikke bare hver andre eller tredje som de siste ukene.

* Termindatoen er den samme som best før datoen på melkekartongen.

* Du får ingen innbydelser på kafe/kino lenger, fordi alle regner med at du kan føde når som helst. (Kyss meg bak)

* Sambo har begynt å ta med seg mobil overalt uten at du må minne han på det, til og med når han er ute med søpla.

* Når du er endelig overbevist om at du er forvandlet til en elefant for resten av livet.

* Når du dukker opp på kontroll hos jordmor og hun sier "ja, så var det oss igjen.."

* Når dagene blir like lange som uker og år.

* Når spaserturen ut består av å hente posten.

* Når de eneste buksene som kjennes behagelige, er de som du ellers bare ville tatt på deg hjemme.

* Du driter i hva du stapper i deg, for nå er det så kort tid igjen uansett

* Alle rundt deg er utålmodige, og spør om du ikke merker noen tegn.

* Du løper på do i håp om at slimproppen har gått hvis du kjenner at

det kommer litt utflod.

*når nesa og munnen din blir så stor at du en morgen ser deg i speilet og tenker "Kan det være at noen har forbyttet fjeset mitt med fjeset til en maursluker i løpet av natten?"

*når du vurderer å spise helt unaturlige ting fordi du har hørt at de muligens kan få fart på fødselen.

*Når du kjenner at du får lyst til å gå til angrep på alle tynne, sommerbrune jenter i tettsittende jeans.

*Når du begynner å synes at det er mer behagelig å gå med tykke støttestrømper enn uten i 30 varmegrader.

* når du må ha en krakk på kjøkkenet og hvile på mens du lager middag og vasker opp...

* når toppen av lykke er regn på værmeldinga...

*du må bruke så mye krefter på å snu kroppen din i senga, at det føles som en god treningsøkt. (seriøst, jeg hadde aldri trodd at magen min kunne bli sånn!!)

*hver enste lille forandring i kroppen din, blir til "et godt tegn" på at noe er igang; En kvise, en nupp, en vond negl, litt mer hoven i den store tåa enn dagen før...

*du blir såååå glad over litt lyserosa farge på toalettpapiret, og begynner nesten å gråte da du oppdager at det kommer fra en rift i rumpa...:-)

*du bruker frivillig de bittesmå få kreftene du har igjen på gulvvask, plenklipping, do-vask, bære tunge kurver med vasket tøy, i håp om at det skal sette igang noe.

*ordet baby får puppene til å lekke.

*det eneste som er deilig å gjøre, er å sove...(ikke egenlig heller, for man sover en time, så må man snu seg eller tisse, så slitsomt det også)

*Du tar diarè som et godt tegn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...leste den der inne!!!

Skrevet

artig!!

Skrevet

Hehehe.... Veldig treffende den der ja! Likte spesielt "operasjon snu seg om natten", husker det så utrolig godt! Eller å taco spise foran tv i sofaen, var umulig å rekke frem til alt på bordet, så min mann måtte lage klart for meg, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...