Gå til innhold

VG Vektklubben ( samme som på skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Idag har jeg meldt meg inn for en 3 mnd periode. Nå må det virklig en livstilendring til her i huset. Det er så pyton å være overvektig at jeg har ikke ord for det, så nå prøver jeg på et nytt og sunnere liv.

Er det flere her på DiB som er med i vektklubben?

Kjekt om vi kan støtte og motivere hverandre litt :)

little missy & gogutten

Fortsetter under...

Ja, jeg har meldt meg inn der, nylig. Har ikke hatt 1.veiing ennå. Jeg har kastet pillene, og prøver å gjøre det ordentlig. Den største overraskelsen var at det verste jeg spiser er faktisk ris, spaghetti og potetgull. Det or også det vansleligste å kutte. Hva skal man spise da?? En annen ting som er dumt er at det treningsprogrammet har jeg ikke hatt mulighet til å føle fullt ut. Skal prøve å ta litt igjen i helga, men det er vanskelig å dra i svømmehallen i 2 timer når man er alene med to barn, eller å gå lange turer, for den saks skyld. Jeg skal ta igjen det tapte i helga, og så begynner jeg på ny frisk neste uke. Hva syns du om opplegget da?

Jeg har holdt på noen dager nå, er spent på veiingen på mandag....

Det du skriver om treningsopplegget tenkte jeg også mye på - hva er realistisk for meg å gjennomføre?

Derfor skrev jeg opp å gå med vogn og lett aerobic som min trim i løpet av uken.

Mange spennende matoppskrifter synes jeg- skal prøve noen nå i helgen.

Vi får motivere hverandre underveis- kan jeg spør hvor mange kilo du skal ned?

Jeg har som første mål: ned 20 kilo frem til midten av desember.

Hehe, jeg har snikveid meg idag, og jeg har nårr mitt første delmål: 89.9. Jeg skal ned 30 kg frem til februar.

Jeg startet på 94, så jeg er jo igang da. Idag blir kaloriinntaket å sprekke, for jeg skal på byen. Har regnet ut at jeg kan drikke 1 fl vin og 1 øl, men da må jeg skippe middag, hihi. Tror kanskje at det blir litt over inntaket idag. Til gjengjeld malte jeg i 6 timer igår, så jeg får kanskje se stort på det (lurer meg selv godt nå, jeg ser det selv). Artig om vi hadde klart å holde litt kontakt her inne, eller forsåvidt der. :-)

Mamman min meldte seg inn der rett over nyttår, først for en 3 mnd periode, gikk kjempe fint,var super ivrig..

Hun har også astma og hjertefeil og kan ikke drive så altfor tung fysisk aktivitet..

Trimma 3 ganger i uka,gikk rolig tur i 1,5 - 2 timer..

Til juni hadde hun gått ned 20 kg..:)

Lurer på om jeg skal melde meg inn der selv også snart..*sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...