Gå til innhold

April: Han slår!

Anbefalte innlegg

Fire ganger siden helgen har junior slått ut etter enten meg eller faren, når vi holder ham! Det har han aldrig gjort før. Det skjer pussig nok på samme tid som han har begynt å klappe oss så søtt på håret eller kinnet, og hele tiden gir kyss og klemmer.

Vi sier selvfølgelig NEI!! når han slår.

Lurer på om det er noe han har lært i barnehagen, eller hva det kan skyldes...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5802733-april-han-sl%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en liten periode hvor Antonio gjorde det samme. Først prøvde vi å si nei, men da sa han nei selv og slo etterpå. Jeg begynte også å overse han, men jeg kan ikke si for sikkert om det er derfor han sluttet. Tror kanskje det bare gikk over. Men det blir en annen ting hvis han ser det i bhg kanskje?

Dette begynte LillePia med også for noen uker siden. Hun slår for hun ikke får lov til det hun vil. Om hun står og tar noe og eg tar henne bort så slår hun meg i fjeset, samme om me er på kjøpesenter og hun løper fra oss og eg må etter henne for å ta henne. Da også slår hu meg i fjeset - men eg tar armen hennes og holder den inntil meg og sier strengt nei. Men som regel så ler hu av meg og det vil eg jo ikke - vil at hun skal lære at hun ikke kan gjøre slik. Eg sier nei eller kan ikke hver gang, nå svarer hun med å si ja på sin måte. Som hun også gjør om eg sier i fra om noe når hun gjør andre ting som hun ikke kan gjøre. Og hun går bort. Så eg tror og håper at det er komt ett gjennombrudd og det ikke er lenge til hun gir seg med dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...