Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Jeg har sett på nøstebarn, soveskinn i merinoull, størrelsene der er 80+, 90+, 96+. Så - hvilken størrelse skal jeg velge? (lurt å velge!? blir 80 litt liten? 96 litt stor?) Noen som har sett disse "real-life"
Snartmammatil<3 Skrevet 5. august 2006 #2 Skrevet 5. august 2006 Jeg har kjøpt den største x-large hos nøstebarn, tenkte da vil vi kunne bruke den i lang tid. Syntes ikke den var alt for stor heller. Passer fint i vugge, seng og vogn.
elipel Skrevet 5. august 2006 #3 Skrevet 5. august 2006 Hei! Måtte bare si at det er tilbud på fru Lyng på Kaiser lammeskinn 80x90, til 299,- nå. Bra lammeskinn det også. Fin størrelse.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 Men er det da sånn "ordentlig"? slik at ikke det blir svett og klamt.. ??
lifa og Eline Skrevet 8. august 2006 #5 Skrevet 8. august 2006 Hei Vi valgte det største fra Nøstebarna, har foreløbig kun brukt det i senga og til å ligge på på gulvet. Baggen på vogna vår var for liten til å få lammskinnet i. Vill absolutt anbefale det størrste ettersom babyen vokser og det er jo greit å bruke det lengst mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå