Gå til innhold

August: Hvem har termin i morgen? (Fredag 4. august..)


MiniBassen

Anbefalte innlegg

Det har jeg! Og her skjer det uforskammet lite! Jeg håper så inderlig at hun vil komme ut snart.. Var hos legen i dag på kontroll og han rådet meg til å gå en lang tur.. Så det skal jeg gjøre.. Nå skal jeg først gå en liten tur til butikken og hente noen sengeklær til voggen som endelig er kommet fra Sverige og så skal jeg dra ned til byen senere for å spise middag.. I morgen skal jeg og samboeren min gå en laaang tur rundt omkring i boligfeltet, så får vi håpe at det skjer noe snart.. Pluss at vi har masse trapper i leiligheten vår som jeg skal slite litt ut.. Lurer litt på om de ikke trenger en liten vask også?! ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også termin i morgen! :)

Synes fortsatt det går ganske greit jeg. Føler meg litt klønete og hjelpesløs da, skal bli godt å få tilbake kroppen min igjen! Jeg har svangerskapsforgiftning, så jeg får ikke prøvd ut så mange kjerringråd siden jeg bare skal ta det med ro. Men jordmora mi foreslo faktisk å drikke Schweppes Lemon, for det inneholdt kinin som kunne sette fart på riene. Har drukket det et par kvelder og hatt regelmessige kynnere dagene etterpå, så det er vel noe i det! Men jeg tror ikke fødselen starter før ungen er klar uansett, så det er vel bare å vente litt til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schweppes Lemon altså.. Greit.. Da skal jeg på butikken før jeg tar

t-banen ned til byen!! : ) Så kjedelig at du har svangerskapsforgiftning da.. Har du hatt det lenge? Jeg er heldigvis ikke plaget med noe annet enn litt hovne bein.. : )

 

Nei, beibien kommer vel ikke før den er klar, men man har jo lov til å lokke litt.. ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja du kan jo prøve det ut du og! :)

Jeg har hatt svangerskapsforgiftning en måneds tid, men den er ikke så alvorlig heldigvis. Så lenge den holder seg stabil slipper jeg igangsetting, så jeg håper det går bra de dagene som er igjen også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i morgen jeg også :) Skjer ikke så mye her heller. Skulle nok vært ute på tur jeg også, men er ikke så behagelig å bevege på seg for tiden. Blir mest sofaligging... og en del do-turer, men det hjelper kanskje ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei har også:-)

skjer vel ik nok te at ei ska tru på føsel m d første... men d kommer seg...

begynner å bli veldig klar, så prøver de kjærringrådene ei kan:-)

shweppes skal ei prøve, godt d!!!!

lykke til damer!!!!! måtte d gå fort nå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

har UL termin I DAG, og menstermin i morgen. Ingen tegn til fødsel her heller! Lykke til til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen tegn til fødsel her...

 

Drakk Schweppes Lemon i går jeg også, men fant ut at det er Schweppes BITTER Lemon som inneholder stoffet kinin, som det ble sagt her kan sette fart på riene. Er visst bra mot malaria også - kinin :)Og jeg som synes lemon er bittert nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeei!!!! Jeg som har bøtta innpå med flaske etter flaske med schweppes lemon.. Jaja.. Får se om jeg får tak i schweppes BITTER lemon da.. : )

 

Så det er kanskje der forklaringen ligger.. At det er derfor jeg enda ikke har fått møte babyen min.. ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. hadde også termin i går, men noen tegn på at en fødsel nærmer seg, finnes ikke... Det går litt trått i sommervarmen syns jeg.

Har et lite håp hver kveld, kanskje i natt..., men neida....

Men så skal jeg ut å kjøp schweppes bitter lemon. Takk for tipset!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Samboeren min er nå på schweppesjakt.. ; ) Får bare håpe at han ikke kommer tomhendt hjem igjen.. Det er bare SÅ deilig å høre at det er flere som er -1 dag unna termindatoen fredag 4. august.. : ) Jeg var vel egentlig klar over at det ikke kom til å skje i går, men man håper jo i det lengste.. Vel, lykke til! Får håpe at babyene spretter ut snart.. Og SKÅL! Her skal det jommen drikkes bitter lemon til den o` stooore gullmedaljen!! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke om det var Schweppesen eller ikke, men vi fikk faktisk en sønn på fredagen, akkurat på termin. :)

Kom hjem i dag med den lille som var 3800g og 52cm. Grei og rask fødsel, syntes bare det gjorde skikkelig vondt de siste 5-6 timene (14 totalt).

Så nå er det nattevåk og mating som gjelder! Takk for følget 4.august-damer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!

Du er heldig du :) Sitter fortsatt her med magen min jeg... Hva med dere andre 4.august jenter? Er det bare meg igjen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke! Har drukket flaske etter flaske med bitter lemon og bringebærbaldte, uten at beibien vil ut.. : ( Tror nok det blir et par dager til på meg, viss ikke fullmånen slår til i morgen.. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer SÅ mye med den lille gutten din! : ) Har dere funnet noe navn til ham? : )

 

..kanskje jeg ikke skal gi opp bitter lemon riktig enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...