Gå til innhold

Da er også jeg FØDEKLAR !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så mitt nick er herved oppdatert =)

Så vet dere det =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når er man fødeklar? 14 dager før termin eller?

Skrevet

Jeg tror det menes at man er fødeklar når hodet har festet seg......

Fikk beskjed at min lege at hodet var så langt nede i går at det mest sannsynlig har festet seg. Og da sa han at jeg var fødeklar........

Skrevet

Har lest at her inne regnes man som fødeklar fra og med fullgåtte 37 uker, fordi barnet da ikke blir regnet som prematurt lengre. Har to dager igjen til jeg er fullgåtte 37 uker, men flytter over til tittelen fødeklar i dag, fordi jeg føler meg fødeklar =)

Skrevet

Heeeeei :-)))

Er så enig med teorien din,når en føler seg fødeklar er en det.....

Jeg føler meg vel mer overfødeklar hi hi,men er no i gang her med rier,åpning og alt,så det skulle vel bare mangle.... er bare at ting går så ufattelig sent på frem.....men håååååååååååååååååper hele tia.....

Hvordan går det med deg nå da? Er formen bra? Kvalmen du var så plaget med en stund,har det sluppet litt taket igjen? Håper det, for det er vikelig grusomt å gå rundt med....håper du har det bra :)

Kos deg videre da fødeklare mams ;-)

Klemmer fra

Skrevet

Jeg ble inspirert, jeg også:-)

Skrevet

Heisann kjære deg!

Så deilig å endelig være litt i gang da =) Men kjedelig når det går sa sakte. Slik hadde jeg det da jeg fødte Elias. 28 timer fra første registrerte ri til han var ute - puh...litt av en jobb! MEN så inderlig verdt hvert eneste minutt når alt kommer til alt =)

Jeg er i fin form nå - kjenner ikke så mye til kvalmen lengre - heldigvis! Men jeg bør ikke spise noe betydelig etter klokka 8 om kvelden - da kan kvalmen godt vise seg igjen! Er nok den slappe lukkemuskelen i magen som er veldig slapp hos meg nå.

Jeg kjenner meg fødeklar, ja - i alle fall fysisk. Er lei av gaviscon, ligge på sidene, tisse hele tida og at alt er tungt. Tror jeg er klar psykisk også da - gleder meg veldig til å møte prinsessa vår nå - se hvem det er, spent på fødselen og alt som hører med.

Masse lykke til ti ldeg, kjære mumi :) blir spennende å følge med deg de neste timene da. Har du noen åpning eller?

Klemmer fra,

Skrevet

Huff, jeg vet ikke helt om jeg blir fødeklar jeg... holder meg til høygravid ennå... selv om det begynner å bli tungt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...