Det ble en Augustgutt:-) Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Leste at Babyline produkter er best i test, men hvor får man kjøpt disse produktene??Rema? Rimi?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 æ fant di ikke på apotekene her i sandefjord ialle fall. apotek 1. men hørte at vita apotek kanskje har.. elles fant æ mine babyline produkta i baby butikken.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 3. august 2006 #6 Skrevet 3. august 2006 Vita selger de, og der er de mye rimeligere enn på apoteket..Tror faktisk jeg betalte 16 kroner mindre for oljen der....Sånt teller for min del iallefall )
bullen med gutt har fått Theo Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 de har det ikke på apotkene i tønsberg ihvertfall. Her må man til baby butikkene!
hannemora:-) Skrevet 3. august 2006 #9 Skrevet 3. august 2006 De er å få kjøpt på sparkjøp! hvis du ikke har det i nærheten kan du ja handle fra katalog eller på internett.
Pusn Skrevet 3. august 2006 #10 Skrevet 3. august 2006 Apotek 1 skal begynne og føre Babyline sine produkter til høsten. (iløpet av september.) Sebamed Baby er også gode babyprodukter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå