opus07 Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Var på UL på Volvat på mandag, bare for å bekrefte liv, ettersom vi holdt på å planlegge en lengre reise. Det hele endte med et lite sjokk og etterhvert brede smil. Vi venter visst tvillinger. Har jo ventet en god stund på å bli gravid, så når det først skulle skje, ble det til gangs:) Vanskelig å tro at det er to der inne, ettersom jeg, bank i bordet, ikke føler meg særlig gravid. Kjenner meg bare ekstra trøtt,sulten og sliten. Vi er rett nok veldig tidlig i prosessen, og mye kan skje, men vi tenker positivt og regner med at to stykker ser dagens lys i slutten av februar, men helst uti mars.
KlemC 3småUnder3år Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Så artig... gratulere og lykke til videre:)
_svana_ Skrevet 3. august 2006 #3 Skrevet 3. august 2006 Så morsomt! Kjenner godt til sjokket, visst ikke helt hva jeg skulle gjøre den første uka etter ordinær ul. Men det går seg til etterhvert, tro meg! Lykke til videre i svangerskapet :-)
Lurifax71 Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 GRATULERER så mye! Jeg forstår deg også godt hva sjokk angår - vet ikke helt om jeg har forstått at vi venter tvillinger utpå høsten ennå:-) Lykke til med svangerskapet! Stå på :-)
Heidi4 Skrevet 4. august 2006 #5 Skrevet 4. august 2006 Det går sikkert bra. Var på UL på onsdag og fikk da vite at vi venter tvillinger. Det blir barn nr 5 og 6. Vi gleder oss masse! Kjenner godt at jeg er gravid ja, men er bare glad for det!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #6 Skrevet 4. august 2006 Gratulerer! Husker når jeg selv var på ul og de sa det bare var en.... Jeg ble helt sjokkert fordi tanken på at det kunne være flere, faktisk ikke hadde ramlet meg inn overhode... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå