Gå til innhold

September: Ang treff på Mecca


oslojente80 Mina f 07.09.06

Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg gikk inn på hjemmesiden dems for å titte litt på hva slags mat de serverer og sånn. De serverer mye sterk mat og jeg med min elskede halsbrann vil derfor komme med et forslag på et annet sted vi kan spise. Det er sikkert flere som har halsbrann vil jeg tro..

 

* Egon

* Peppe`s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja HELG enig :) Mecca er et kjempefint sted, men kanskje ikke så passende med tanke på mat og sitteplasser nå som vi alle blir større og større ! Hihi

 

Slenger meg på Peppes jeg, der kan man velge blandt mye og det er ofte bra/ok sitteplasser. Feks. den på jernbanetorget ? Samme hvilken egnetlig, men må jo foreslå en hihi !!!

 

Hva sier dere andre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! I grunn samme for meg, men jeg har vært på Mecca en gang, og ikke akkurat eksotisk/sterk mat vil nå jeg si... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke? Jeg så gjennom menyen på nett jeg.. Synes det var en del sterk mat der jeg da. Men hvis de aller fleste vil dit, så får vel bare jeg utelatte å komme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom frem til Mecca på BV fordi de fleste av oss syns det har vært veldig mye støj, høylytt, så man ikke kan snakke med varandre, på de andre stedene vi har vært på før.. Mecca er vel kjent som ett sted ditt mødre med barnevogn og gravide går for at det er litt mer stille liksom og større plass (syns nå jeg da)

 

Vi har vært på mecca en gang før, å de har forresten kjempe gode hamburger og desserten der er lovely :)

 

Men dere må bare si ifra hvis dere vil gå noen annen plass, kjempe bra med ideer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer jo uansett, men synes det er ok å lytte når noen sier at det kanskje ikke er passende, er jo samme hvor vi er så lenge vi er sammen egentlig ! Og når man da får et ønske om å bytte sted, ser jeg ikke helt problemet i det !!!

 

Vi koser oss jo uansett om vi må bytte sted eller ?

 

Gleder meg iallefall uansett !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...