Gå til innhold

Flere som ikke er kvalme?


En liiiten til.

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 7+5 og har vært kvalm kun en morgen,er dette normalt eller er jeg bare superheldig? Måtte ta en ekstrea test jeg,bare for å vite SIKKERT at det var noe der inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke kvalm i det hele tatt. Var til ul 7+2, og da var alt fint. Nå er jeg inne i uke 10.. fortsatt ikke kvalm=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var godt uggen i uke 7 men i uke 8 gikk det nesten over. Så jeg er ikke særlig kvalm lenger. Og det er deilig. Jeg føler meg heldig som slapp kvalmen så fort!! Vi får nyte hver kvalmefrie dag!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 6+0 i dag, og har ikke kjent tegn til kvalme. Har ingen andre symptomer enn litt store og ømme pupper... Blir nesten litt bekymra, men det kan jo enda komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke kvalm, er 10+3 i dag og begynner å tro at jeg slipper unna kvalmen. Diskuterte dette med legen, og hun sa at det var ingen grunn til bekymring, og jeg bare var heldig. Ikke alle blir kvalme, rundt en 50-60% bare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at vi er flere. Er i 7. uke, er ikke kvalm og har ikke ømme bryster. Men er supertrøtt! Vanskelig å skjønne at det er noe på gang når jeg er i så finfin form... Nå tar jeg ferie og reiser på fottur i fjellet, så får håpe at kvalmen fortsatt holder seg unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var superkvalm begge mine forrige svangerskap og tok det som en selvfølge at jeg skulle på en ny runde nå...

Men har ikke merket noe enda...bank i bordet :-)

Litt trøtt ( ikke mer en normalt, sier mannen...) og litt hardere bryster, så jeg går også å tenker på om det virkelig er noen der inne :-)

 

6 uker på vei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+3 i dag og er ikke kvalm, har hatt tendenser til å være småkvalm 4-5 ganger, men det er alt. Men er veldig sulten morgen og kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...