Gå til innhold

Leiligheten var ikke vasket....

Anbefalte innlegg

... når vi kom på tirsdag...

Svigermor kjørte med meg til ei venninne for å levere katta på formiddagen, og på vei hjem skulle vi innom den nye leiligheten for å hente vannkokeren som min kjære i all sin effektivitet hadde tatt med seg på det første lille lasset etter at vi hadde fått nøklene mandag kveld. Vi så allerede da at det var støv i vinduskarmene og merker på veggene, men tenkte ikke noe mer over det.

Så når svigermor og jeg hentet vannkokeren hadde vi en litt nøyere inspeksjon, og det var støvete oppå skap i på veggene.

Det er mange svigermorhistorier, men min svigermor er altså helt fantastisk [hvertfall denne gangen :) ] og sa "Vet du hva, nå reiser vi og tar med første lasset, og når vi kommer hit igjen så tar jeg med bøtte og klut og vasker ordentlig her!"

Jeg sa jo selvfølgelig at det ikke var nødvendig at hun skulle gjøre det, men var samtidig veldig takknemlig for at hun ville gjøre det! Det er jo ikke noe hyggelig å flytte inn i andres møkk, for å si det sånn! (Hun hadde dratt kluten over flisene på badet, og den var helt grå etterpå, æsj...).

Og hun holdt på hele dagen, og da var det enda et rom og vinduene som står igjen, og hun kommer tilbake i helga for å gjøre det (!), når jeg skal jobbe og samboeren og svigerfar skal legge ny tapet i den gamle leiligheten.

Huseieren er selvfølgelig på ferie så fikk ikke tak i han, og vi hadde jo ikke tid til å vente på at et rengjøringsbyrå skulle komme og ta det, så lenge vi hadde fått tak i mannskap og biler til denne dagen.

Men jammen skal vi ha reduksjon i husleia neste måned, og så vanker det teater eller noe annet på svigermor, svigerfar, mamma og lillesøsters kjæreste som var med og hjalp oss på tirsdag!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5801435-leiligheten-var-ikke-vasket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er skikkelig dårlig da, å få en uvaska leilighet!!!!!

men for en super svigermor :o) og resten av familien som hjelpet til med flyttinga..... er jammen ikke bare bare å flytte nei..... ;-)

har dere flyttet inn i leiligheten nå eller? driver du å pusler rundt og henger opp bilder og koser deg? det er det aller beste med å flytte, å pusle ri\undt etterpå i ro og mak :o) kos deg!

Heisann :)

Flyttet i ny leilghet i helgen,fy det er mye arbeid å flytte er så mye dritt alle veier..skal vaske gamle leilgheten og få alle kassene i nye leiligheten..helt utslitt..men er kjempe deilig å få et nytt sted å bo...Kjipe er at jeg må drive å pakke ut alt alene...pga sambo jobber vekke hele uken..og jeg vet ikke hvordan han vil ha det siden vi ikke har bodd sammen før...er redd at han tror at jeg bare har tenkt på meg og laget det slik jeg vil ha det...

Fikk heldigvis litt hjelp i går av pappa og mamma...helt herlig :)

Men kjipt å komme til skitten leilghet...

Hei dy baby24!!! er det første redet til deg og typen???? så koselig, er det ikke deilig å bo sammen???

og han synes vel sikkert det er greit slik du ordnenr det, tror du ikke??? hvis ikke kan man jo bare bytte litt rundt når han kommer da, egentlig burde han jo bare være glad som kommer hjem til ferdig innredet leilighet da ;-)

Uff ja, man samler opp mye skrot!

De hadde vel vasket over gulvene og listene, og kjøkkenbenken, men ikke særlig mye annet. Er bare så takknemlig for svigermor som hjalp til sånn. Hun sa det var hyggeligere å vaske der vi skulle bo enn der vi skulle flytte fra! : )

Og hun og svigerfar hjalp til med å vaske der vi flyttet fra til nesten 11 på kvelden også!

Kjempesnille!!

Deilig med ny leilighet og større plass, selv om badet er knøttlite!

De fleste eskene står enda, men jeg fikk ryddet inn litt på kjøkkenet igår og så fikk vi satt opp seksjonen på stua i går kveld.

Blir ikke så mye pusling på dagen nå, ettersom jeg forhåpentligvis får startet med intervjuene til masteroppgaven min i løpet av neste uke, og da må jeg reise bort. Men håper vi kommer mest mulig i orden i løpet av denne uka !! : )

Annonse

Vel...sa jo det for mange mnder siden at det blir stress å flytte i begy av aug, skal til kreta om 9 dager og så....mye styr...

Har egentlig ikke lyst å dra nå lengre...føler at han bare skal være med på det som er gøyt...ikke hjelpe meg...

uff så ekkelt... og så snill svigermor... skulle ønske vi oxo skulle flytte snart, men leiligheta er ikke færdi før i mai... skikkeli ergeli for den skulle egentli vere færdi i desember... og de har ikke begynt å bygge den enda.... blir trangt... leiligheta vi har nå er 23kvadrat... litt for lite for to personer... og nå kommer det en beby i tillegg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...