baloo07 Skrevet 3. august 2006 #1 Skrevet 3. august 2006 Har 3 barn som er født: 04.09.93 03.09.96 04.10.03 Hvilkene kjønn har disse? Er gravid med termin 06.03.07 Vet ikke selv hvilket kjønn det er..... Kanskje du vet? Morsomt om de drevne spådamene her inne også vil teste seg!!
skytter83 Skrevet 3. august 2006 #2 Skrevet 3. august 2006 Tror du har 2 gutter og en jente jeg. (gutt,jente,gutt) Og er gravid med en jente nå. jeg kan egentlig ikke spå da, men er gøy å gjetta da Dette var d første som slo meg da jeg leste fødselsdatoene.
baloo07 Skrevet 3. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2006 Hei, Venter litt med fasiten i håp om at noen flere har lyst til å prøve......håper du synes det ok? Jeg kan prøve å spå deg om du vil!! Spår i Tarot kort, men har aldri forsøkt på "fjern" spåing bare ved hjelp av intuisjonen,,,,kan jo prøve:o)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Oj.. Tror oxo gutt, jente, gutt? Men gjetter mer enn "ser".... He-he..
skytter83 Skrevet 3. august 2006 #5 Skrevet 3. august 2006 ja du kan jo prøve å spå meg. jeg er født 291183 og han 251076.. får du fram graviditet på meg snart? og ellers om du ser noe..
baloo07 Skrevet 3. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2006 Det første jeg fikk opp var jul! Lurer på om du finner ut at du er gravid rundt juletider. Fikk også at du får en gutt. Fikk bilde i hodet av en motorsykkel....aner ikke hvorfor. Kjører noen av dere det, eller? Ser også en hund..... Ble veldig på inpuls dette altså!
Bolla og beinet... Skrevet 3. august 2006 #7 Skrevet 3. august 2006 Tror du har gutt gutt jente og får en gutt til=)
baloo07 Skrevet 3. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2006 Så gøy at flere prøver seg! Kan ikke si noe ennå, da!
Tramtram Skrevet 3. august 2006 #9 Skrevet 3. august 2006 Hei. Eg trur kjønna på dine barn er: Gut (93) Gut (96) Jenta (03) og eg trur du får ei jenta til neste år. No er eg virkelig spent på å sjå kva kjønn dei er. Spennande.
skytter83 Skrevet 3. august 2006 #10 Skrevet 3. august 2006 cctth: Håper du har rett angående graviditet da motorsykkel. hmm. ja mannen min har kjørt motorsykkel en god del før vi ble sammens. han lånte hos en venn og han ønsker seg en sykkel selv snart. Så kanskje d blir sykkel på han snart da. Vi kvitta oss med hunden vår for 1 år siden. Men har små planer om å skaffe oss en ny etterhvert. er så spent på kjønnene på barna dine.
baloo07 Skrevet 3. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 3. august 2006 Hei igjen.... Jeg så dere sånn litt bygde aktig til med motorsykkel og en beige stor hund og barnevogn utenfor huset. Det var tidlig høst. Litt dumt å skaffe seg motosykkel når man skal ha småbarn, da:o) Håper jeg får rett ang. graviditeten din jeg også! Lykke til!
skytter83 Skrevet 3. august 2006 #12 Skrevet 3. august 2006 håper det stemmer ja (alt bortsett fra motorsykkeln.hehe ) Han tenkte å bruke motorsykkelen til å fra jobb da. er 7-8 mil til jobben hans.. ser ikke ut som d er så mange her inne idag. Får fint vær har du msn?
baloo07 Skrevet 3. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 3. august 2006 Vet du, jeg bruker ikke msn! Har liksom ikke funnet helt ut av det ennå! Men jeg har en hotmailadresse som er [email protected] så da har jeg sikkert msn der også! Du kan prøve hvis du vil! Jeg er i Bangkok og her regner det litt.....
baloo07 Skrevet 3. august 2006 Forfatter #16 Skrevet 3. august 2006 Hei! Kan si så mye som at ingen har spådd meg riktig ennå! Hadde vært gøy å få flere svar!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. august 2006 #17 Skrevet 3. august 2006 Fikk bare en følelse at du har 3gutter jeg og at du venter en jente nå.Men kun det første som slo meg inn dette.
Mamman til AM&JS Skrevet 3. august 2006 #18 Skrevet 3. august 2006 Tror du har to gutter..og ei jente..og venter ei jente nå!
Gjest Skrevet 3. august 2006 #22 Skrevet 3. august 2006 jeg har litt evner, men har aldri prøvd det på denne måten før. det skader ikke da :-) tror du har tre gutter, det lille du har i magen er nok en jente, hun blir ikke særlig stor, og blir født litt tidligere enn antatt. fikk også opp tvillinger, ikke spør meg hvorfor.... har du en hund? får ordet fare!! lyst, krøllet hår?! du har to eller flere fedre på barna?! har jeg rett på noe av dette, eller er jeg helt på jordet???
lucky1 Skrevet 3. august 2006 #23 Skrevet 3. august 2006 meg igjen :-/ sorry brukte moren min sitt nick, hun var nettopp på maskinen min. ikke meningen :-/ når tror du at jeg blir gravid igjen?, det hadde vært skøy å høre om du finner ut det samme som en annen :-)
lucky1 Skrevet 3. august 2006 #24 Skrevet 3. august 2006 meg igjen. det var helt sykt å lese på de andre. de snakket vel om en hund de også??!! så det ikke før nå jeg. scary
baloo07 Skrevet 4. august 2006 Forfatter #25 Skrevet 4. august 2006 det hadde vært gøy om nattinatti ville prøve! Eller noen fler! Kommer med fasitsvar snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå