Lapez Skrevet 3. august 2006 #1 Del Skrevet 3. august 2006 Ville bare si at jeg synes det er så utrivelig at det er så mange debatter om hvordan folk oppfører seg her inne... Det skal jo være en side med positivitet usikkerhet,viten,erfarne,uerfarne,unge,eldre som alle har samme status- gravide! Det er jo en gledelig nyhet. Så ville jeg si at jeg synes dere (ikke alle) men flertallet på 1.trim er dårlig til å gi svar, hvertfall til meg, vis jeg skriver jeg har vært på UL gikk fint! Fikk se foster, er så gld osv... får jeg kanskje 3 svar, står det noe kritikk eller annet å diskutere er det jo 20 svar på få minutter. Syns poenget med den fine internettsiden forsvinner litt inne på 1.trim, så jeg bruker å besøke de på 2. trim jeg, der får jeg hvertfall svar:) lykke til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 3. august 2006 #2 Del Skrevet 3. august 2006 Er enig med deg jeg.. Vi som er gravide burde kanskje støtte hverandre.. I usikkerhet, glede og sorg. Ikke hoppe over alle man ikke er enig med. Lykke til videre=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje og Vaniljebollene Skrevet 3. august 2006 #3 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg er helt enig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #4 Del Skrevet 3. august 2006 Tror det er for mye hormoner og for mange unge jenter her inne til at forumet blir helt ideelt - dessverre. Hyggelig at UL gikk bra, lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #5 Del Skrevet 3. august 2006 Dette kan du vel ikke mene!? Hvis du skriver noe som provoserer (som dette) kjenner ihvertfall jeg behov for å gi tilsvar Men lykkeønskninger... Vet ikke, jeg... Det er vel bedre at lykkeønskninger til deg kommer fra folk du kjenner/har hatt kontakt med enn hvem som helst, eller? Men for all del: Fint at det gikk bra! Btw: er hverken ung, dum, udannet eller uten utdannelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. august 2006 #6 Del Skrevet 3. august 2006 Det er vel ikke hvem som helst som er her inne vel ???? Klart det er fint å få lykkeønskninger her hvor man er i samme båt - vi kan da bry oss om hverandre her inne ??? Leser med spenning hver gang noen kjente nick skriver et innlegg, jeg... er ikke like interessert når de er undertegnet anonym, men leser de, tilfelle det er noen "flaue" spørsmål jeg kan bistå med å svare på :-) Stå på jenter :-) husk - for hver negativ tilbakemelding du har å gi til noen - skal du ha minst 5 positive for at den negative skal ha en konstruktiv virkning :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 3. august 2006 #7 Del Skrevet 3. august 2006 Heeeeeeeeeeeeeeelt enig!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapez Skrevet 3. august 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 3. august 2006 Jo det mener jeg, å hva er provoserende med det jeg har skrevet? Det er jo derfor det står der. ANONYM, jeg har ikke sagt at noen er ung dum eller ikke utdannet!? Hvorfor skrev du det? Poenget er jo at jeg synes ikke man skal være så raske til å dømme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #9 Del Skrevet 3. august 2006 Herregud, det er du som dømmer her- ikke vi andre, så gi faen i å skylde på oss?! Synes du kan stikke av fra barnimagen vis du føler det slik, herreguuuud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. august 2006 #10 Del Skrevet 3. august 2006 *dytterlittjeg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 3. august 2006 #11 Del Skrevet 3. august 2006 "Herregud, det er du som dømmer her- ikke vi andre, så gi faen i å skylde på oss?! Synes du kan stikke av fra barnimagen vis du føler det slik, herreguuuud" Er det ikke nettopp slike svar som er med på å gjøre denne siden utrivelig? Og HI dømmer ikke, og det gjør ikke jeg heller når jeg sier meg enig med henne. Dette er en side for nylig graverte som det så fint heter, og en stor del av første trimester er jo å være glad, nervøs, oppe i skyene, livredd, bekymret osv. Da er det jo leit at det stadig kommer tråder som klager over innleggene her, kaller folk hysteriske og lignende. Denne siden er til for alle, både de som er trygge på seg selv og de mer usikre, og da blir innleggene deretter. Men selvsagt blir vi provoserte over disse innleggene, og da kommer det nok mange svar. Men det er vel viktigere å støtte hverandre enn å krangle vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapez Skrevet 3. august 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 3. august 2006 Helt enig der:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villemo3 Skrevet 3. august 2006 #13 Del Skrevet 3. august 2006 Åja..har ikke tenkt over at mange ikke gidder å lese innlegg som er underskrevet anonym. Jeg har, av gammel vane, alltid trykket på anonymknappen, men får prøve å la være å gjøre det nå da:) ps. jeg leser så og si alle innlegg og gratulerer så mye til hovedinnlegger. Jeg er 10+2 og skal til UL neste uke..Kjempenysgjerrig og spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 sjarmtroll <3 Skrevet 3. august 2006 #14 Del Skrevet 3. august 2006 Synes du skriver et flott innlegg jeg, christina!! Jeg er helt sjokkert over hvor spydige og ekle folk er!!!! Jeg er nesten aldri inne på 1 trim., pga all dritten her inne. Venter barn nr 3, og sist gang jeg var gravid opplevde jeg ikke så mye drittkasting på barnimagen. Det er faktisk første gang jeg blander meg inn i denne diskusjonen her, og siste gang. Overser de anonyme med trang til å være ekkel og ondskapsfull, men jeg fikk lyst til å støtte innlegget ditt. Det er fint at noen synes det er viktig å fokusere på det positive, for det er det det er!!!! Synes vi skal overse "verstingene". Det er jo ikke noe gøy for dem å skrive spydigheter som de ikke får respons på!!! Lykke til alle sammen, kos dere med magen og deres kjære =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapez Skrevet 3. august 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 3. august 2006 Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Kjempeflott at noen forstår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. august 2006 #16 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har aldri vært på 1 trim siden jeg oppdaget denne siden først etter at jeg var passert de magiske ukene... Men det jeg ville si til tross for at jeg tilhører 3 tri er at jeg synes faktisk at falske lykkeønskninger og sånn er like lite hyggelig som at folk lar være jeg... Føler faktisk ofte at det er sånn nå må jeg aktig, fordi "alle andre" skriver noe hyggelig... Jeg har konsekvent valgt å la være å gratulere noen jeg ikke har noe forhold til på noen som helst slags måte her inne. Jeg er ikke her for å dikkedare med overnervøse kommende mødre. Jeg er her for å finne svar, gi svar og kanskje gjøre noens hverdag litt bedre med min kunnskap. Dersom en UL har gått dritt er det faktisk mye mer sannsynlig å få svar av meg, har den gått bra så har den det. Har det derimot gått dårlig så kanskje man trenger litt støtte. Men jeg kaster meg ikke akkurat over andres ulykke heller, av den enkle grunn at hva i alledager bidrar det til i den andres hverdag?! Jeg er av den mening at sånt suppesøtt, kosesnuske, dikkedaregreier kan man finne et annet sted å holde på med, av den enkle grunn av at det er falskt. Jeg kan si masse søte fine ting til feks HI jeg, men jeg har en feeling av at ei heller hun vil bry seg nevneverdig siden det kommer fra et vilt fremmed menneske. Men merk en ting, vanlig høflighet og hyggelighet er aldri av veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. august 2006 #17 Del Skrevet 4. august 2006 Sitat: "Jeg er ikke her for å dikkedare med overnervøse kommende mødre. Jeg er her for å finne svar, gi svar og kanskje gjøre noens hverdag litt bedre med min kunnskap." Meget godt sagt - jeg kunne ikke sagt det bedre selv. Flott innlegg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. august 2006 #18 Del Skrevet 4. august 2006 Ehm...Kanskje du er falsk, men jeg mener det jeg sier her inne. Både det positive og det negative. Man trenger ikke bare støtte når det er noe negativt som har skjedd vettu.. Man trenger også å høre at folk er glad på dine vegne! For folk kan faktisk være det selv man ikke kjenner hverandre! Jeg blir kjempeglad jeg, hvis jeg ser noen som har prøvd i MANGE mnd, å så klaffet det. Da skriver jeg også til den personen lykke til osv. fordi jeg MENER det. Vil du snakke med kjentfolk, kan du jo heller sitte på msn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapez Skrevet 4. august 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 4. august 2006 Jeg trenger ikke å bli dikekt med heller, jeg er veldig avslappet, spiser det jeg vil, å tar ting helt med ro, så synes ikke det der passet helt inn med Hovedinnlegget her men... å jeg synes vi skal støtte hverandre i både godt å vondt, jeg dikkedarer ikke med noen. jeg mener det jeg sier:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 5. august 2006 #20 Del Skrevet 5. august 2006 Chanzei. Falsk vil jo da ende opp med å bli akkurat det jeg ikke er, fordi jeg ikke svarer på slike innlegg. Jeg har allikevel evnen til å glede meg på andres vegne og jeg gratulerer der JEG har et ønske og føler det er rett å gjøre det, fordi DA er det ekte. Jeg har feks aldri hatt en samtale med Bula her inne (i allefall ikke bare hun og jeg) men når det klaffer for henne så kommer jeg til å gratulere masse og være oppriktig glad på hennes vegne. Derimot, om du hadde vært på UL som gikk bra, så hadde det per i dag ikke vært gratulasjonsårsak i min bok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 6. august 2006 #21 Del Skrevet 6. august 2006 endelig noen som sier noe om dette drittsnakket her inne! BRA INNLEGG!! jeg hadde gleda meg skikkelig til å komme inn her og fortelle at jeg skal bli mamma og få dele erfaringer både på godt og vondt med andre i samme båt, og det å lære masse nytt. men det meste jeg ser her inne er drittslenging og dømming om både det ene og det andre om hvordan ANDRE velger å gjør ting.. hvis dere er så himla uenige i enkelte ting at dere ikke klarer å si noe positivt kan dere ikke bare holde kjeft da?? jeg synes hvert fall ikke det er noe videre koselig å få slengt etter meg at jeg er hysterisk, bare fordi jeg velger å gjøre ting annerledes enn andre..! høl i hue! la oss være det vi nettopp er, individuelle mennesker, og respekter hverandre for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå