Gå til innhold

August: Da var den store fødedagen kommet og gått....

Anbefalte innlegg

Noen som faktisk klarte og holde avtalen? Jeg må bare beklage og si at jeg vanligvis er veldig trofast mot avtaler, men ungen ville bare ikke ut...

Har menstermin i morgen, satser selvsagt på den, men hvis ikke blir jeg med å ule mot fullmånen den 9!!

Fortsetter under...

nope. Skjer ikke noe her heller. Masse falske rier bare. Beklager at jeg ikke innfridde, he-he.

Dumt at jeg annså meg som fødeklar fra og med to uker før termin. Neste gang skal jeg se for meg å føde en uke etter terminen. Så blir ikke den siste ventetiden så lang!

Annonse

Ingen baby på meg heller:( Men i morgen skal jeg prøve alle kjerringråd som finnes for å få litt fortgang på sakene. Jeg skal spise bringgbærbladkapsler og kanel, ha masse sex, gå opp og ned i trapper, gå tur og sist men ikke minst til aromaterapaut som skal smøre meg inn med oljer og trykke litt på magen min. Det eneste jeg skal holde meg unna er lakserolje, for det tør jeg ikke å prøve........... Er jeg heldig slipper jeg å bli strippet av JM på mandag som avtalt. Jeg krysser fingrene og håper at babyen er ute i verden i løpet av helga.

ingen fødsel på meg hel, men jeg har vært på sykehuset i dag på grunn av mye vondt i går.. jeg trodde det var noe på gang.. så jeg fikk beskjed att hu har snudd seg, så hu ligger i seteleie.. men hu er klar for å komme hu veier 3160 nå.. hu har presset seg lenger ned, og jeg er moden..jm tror jeg ikke går til terminen..

Ingenting her heller, ikke det minste ondt, til tross for hyppig sengekos. Var hos jordmor i dag, hun sa det var bare å fortsette med sexen, den hjalp veldig mange i gang - så er straks klar til ny runde - og håper på fødsel i morra!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...