Gå til innhold

Engstelig


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i 10. svangerskpsuke nå, og har allerede mistet en tvilling (3 uker siden). Etter det har jeg hatt brunt blod ikjeden nesten hver dag, og i dag også med mensmurring. Er bekymrete. Har mistet en gang tidligere (2 år siden) pluss denne tvillingen for 3 uker isden,så er veldig var på alle sympomer. Er kvalm og litt øm i bryster fremdeles, men er det nok. Er det noen som har vært i liknende situasjon?

 

Ringte også gynokolog, men hun så jeg bare måtte se det an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er kanskje normalt med litt blod, siden du har mistet en tvilling..? Men uansett syns jeg det var ganske slapt av gyn å si at du må se det an. Hvorfor ikke bare sjekke deg med en gang..? *rister på hodet*

 

Jeg er også i uke 10, og har hatt mensmurringer nå. Så vi får håpe at det er normalt=)

 

Du kan jo bestille en privat ul? Da vet du helt sikkert om spiren som er igjen har det fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Skjønner at du er engstelig. Jeg har en venninne som har vært i en liknende situasjon. Hun blødde en god stund etter hun aborterte tvillingen. Rester som skulle ut. Det gikk bra med henne så jeg krysser fingrene for at det går like bra med deg.

 

Ville nok ringt noen andre for å få en ul. Det er ikke bra å gå å være så engstelig.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok gammelt blod siden det er brunt, så jeg ville tippet det var rester fra tvillingen. Og mensmurringer kan jo bety at det er livmoren din som vokser! Og DET er vel et godt tegn=)

Uansett, det var leit at du mistet den ene, nå satser vi på at du får beholde den andre!

*krysser fingre fir deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...