Gå til innhold

September: Har dere gjort i stand barnerommet?


Lite nurk i magen, født 25.09

Anbefalte innlegg

Fikk plutselig en følelse av litt panikk... her sitter jeg med 6 uker igjen til UL termin og har overhodet ikke forberedt babyutstyr. Det er vel litt tidlig å sette opp stellekommode, seng og vaske litt babytøy????

Vi har alt av utstyr fra sist gang, så det er jo bare å gå i kjelleren å ta frem det vi trenger i første omgang ...

 

Hva har dere gjort ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, hehe, vi har nå hatt seng og vogn stående klart på rommet siden mai vi da. Og alt av stellematte, vippestol, badebalje osv står klart det også. Alle babyklærne vi har er nyvasket og brettet pent sammen i skuffene, klart til bruk, og har vært det lenge.

 

Det har jo ikke akkurat vært nødvendig, men noe vi har kost oss med i den lange ventetiden.

 

Men nå er vi førstegangs også, så vi overdriver sikkert litt ;-) Mangler fortsatt et par ting, men noe skal vikjøpe, og noe kommer fra en søster som har lånt det bort til andre som har fått barn. Så innen termin satster vi på å ha alt klappet og klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt inn alt men ikke satt det på plass på rommet ennå. Men jeg har vasket mye av klærene, så nå er det på tide å få ting på plass snart. Kun 4 uker igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogn, stellebord, bilsete, kurv, sprinkelseng, vippestol, lammeskinn, klesskap, nyvaskede klær, sengetøy, kluter og håndkler er på plass nå 6 uker før termin den 14.09... Mannen min og jeg har kost oss med innkjøp nå i ferien, og i løpet av neste uke regner vi med å ha det meste er klart. Vi liker å ha kontroll på det praktiske. Babyen kan jo komme snart! :-) Men må vi vente 8 uker til, tipper jeg det føles som en evighet ...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Takk for svarene :o)

 

Tror jeg starter til uka jeg. Det er sant som du sier at babyen kan komme tidligere. Da får jeg iallefall "hetta"...

 

God helg til alle her inne !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå er det meste klart! Vogn, vugge, bilsete, kluter, håndklær, klær er vasket, stelleprodukter, amme ting og tang, tepper, duppeditter som neglsaks og andre kjekke ting er i boks. Gud a meg så koselig å tutle med disse babytingene. Gleder meg så!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...