Gå til innhold

Når det gjelder spørsmålene på 1. tri...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...så vil jeg bare si at om du har en blødning tidlig i svangerskapet så er det umulig for oss å vite om det indikerer SA eller ikke. Ikke en gang en lege kan si noe sikkert om det.

Så hvorfor spørre om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ER LEI SURE INNLEGG!!!!!!

ikke svar på dumme spørsmål da!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fatter ikke at man orker å bruke energi på dette..

De fleste spørsmål her på 1 trimester, er det inegn fasit svar på...... alle kropper og svangerskap er forskjellige... noen har lav tapp ved graviditet, andre har høy, noen har høy temp og andre lav, noen er kvalme andre merker ikke noe.......

Hvis vi skal begynne å lage en liste over hva vi kan spørre om eller ikke her, så kan vi like så godt legge ned forumet,........

jeg har lært veldig mye her inne, og hvis du en gang annonym begynner å blø så trenger du også kanskje noen trøstene ord og noen solskinnshistorer...og kkanskje noen av dine spørsmål virker dumme på andre også!!!

Nei jenter nå må vi prøve å skjerpe oss, la dette være et hyggeliog sted å være.

Og la ingen spørsmål være for dumme!!!

La oss støtte hverandre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så??? man vi sitter jo her med masse eraringer alle sammen,,, og noen ganger trenger vi å høre hva andre har opplevd.... hvis du begynner å blø imorgen, kan jeg også tenke meg at det kommer et innlegg av deg eller en telefon til din lege.... den gangen jeg begynte å blø leta jeg etter alle innlegg med det evne,¨.... ikke for at jeg kunne få en bekreftelse på at det gikk bra eller ikke, men kanskje finne et innelggg som lignet på min situasjon som kunne roe meg litt........

Det aller værste som kan skje er jo at vi begynner å blø og at vi mister.... er det så rart vi søker andre med lignende episoder da???

Skal alle bare holde sjeften sin her og at de blør???

Synes dette blir for dumt, kjøre deg, la være å svare på spørsmålet da .

Slike sørsmål vil komme uansett hva du måtte mene... en ting jeg er lei, det er at slike innlegg som dette er for det meste anonymt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hovedinnlegger:

Hvilke spørsmål mener du man skal få lov til å stille her inne, da?

Og tror du folk er så dumme at de forventer et 100% bombesikkert svar som de deretter ukritisk stoler på er korrekt? Om man uroer seg for noe og får høre om fem andre som har opplevd det samme - og det gikk fint - ja, da kan man jo slappe av litt. Lurer på om slike surmaga innlegg skyldes uvitenhet eller rett og slett mangel på empati...Håper på det første!

Makan til utrivelig stemning det er inne på 1. trimester for tida, jeg er glad jeg slapp slike egoistiske og umodne innlegg da jeg selv slet her inne for noen måneder siden. Håper dere som uroer dere hever dere over dette, eventuelt spør om råd på 2. trimester - der er tonen en helt annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel egentlig enig her...

har fulgt et råd jeg fikk inne på 2. trimester.. Hold deg unna 1.trimester, du blir bare dårlig av allt det negative/ skumle/ uheldige hendelser/ og all bekymringa som er der inne.. blir lettere når du kommer over uke 12 for da er folk litt mindre bekymra for sa og ma som er de store samtalee her innpå.

Skulle vist vært et eget forum som het SA og MA slik at de som hadde spm ol kunne gå inn dit. Er alt for mange som blir skremt og unødvendig kjempebekymra når de kommer inn på her og hører om sa og ma...

Så nå er jeg i uke 11, snart 11 fullgåtte uker og er bare innpå 1trimester en sjelen gang- mere innpå skravlesiden :) som har en veldig behagelig stemning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville bare si at det faktisk er et forum for de som har spm angående SA/MA: Ufrivillig abort. Problemet er vel at det er mange som ikke vet at det ekisterer og at det i tillegg ikke er sp mang som vanker der inne, så det er enklere å få svar på andre forum.. Jeg viste i alle fall ikke om det forumet da jeg begynte å blø. Og til HI så vil jeg si det samme som mange over meg har svart: hvis det er noe du ikke kan svar på, så la være.. det er ingen som tvinger deg til å lese eller svare på inlegg du føler du ikke kan/vil relatere til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker fra mitt forrige svangerskap.... da var jeg også mye her inne...

under 1 tri dreide spørsmålene seg om : hvilken uke går jeg over i 2. tri og ang sa/ma

når man så bevegers seg over til 2. tri endrer spm seg til diverse spm ang ul

i 3.tri er det fødsel

Sånn er det bare.... Man er her inne fordi man søker råd og vink fordi man er usikker selv....

Synes det er helt greit jeg...(nå testet jeg positivt i dag da så jeg har ikke vært her å lenge, men snakker ut i fra mitt 1 svangerskap)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...