yr<3 med 2 gutter! Skrevet 3. august 2006 #1 Del Skrevet 3. august 2006 He, he. Forsetter med forsettet mitt om å få opp aktiviteten her inne.. Er snaaaart på tur ut døra; skal ut i skogen og opp i trærne. Vel, ikke riktig da, men skal allefall gå en tur i skogen. Godt å få rørt litt på seg, men merker at ting så definitivt er tyngre nå, Begynner å glede meg til magen forsvinner og jeg kan begynne å trene som normalt igjen. Eller kanskje det heller blir begynne å trene for å nærme seg normalen igjen...? Vel, det nærmer seg alefall med storskritt; bare 33 dager igjen her i gården!! Har kjøpt inn det aller meste og i ettermiddag/kveld, når den vordende far kommer fra jobb, skal det ordnes litt i "reiret" igjen... (Apropos redebygging..) Stellekommode og seng skal monteres og plasseres. Må ommøbelere litt på soverom og bad for å få det mest mulig praktisk når lille astronaut kommer.. Dere andre??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5800629-september-hvordan-har-vi-det-i-dag-da/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. august 2006 #2 Del Skrevet 3. august 2006 Jobber halvt nå pga vondt i ryggen og bekkenløsning. Greit å slippe lange dager på jobb foran pc'en. Men må vell innrømma at jeg ikke storkoser meg med "fri". Må jo ligge på sofaen for å slippe mer vondt i ryggen og gå kan jeg jo nesten ikke lenger- ikke uten at det blir vondt etterpå... Så det er veldig begrenset hva jeg kan gjøre om dagen. Ingenting er i hus ennå... Bare to bodyer, en lue, en smikke og et par sokker:) Men vogn og bilsete er reservert og skal handles inn til helgen. Så da skal ting begynne å ordne seg her også 45 dager igjen til termin... nærmer seg nå.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5800629-september-hvordan-har-vi-det-i-dag-da/#findComment-5800782 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. august 2006 #3 Del Skrevet 3. august 2006 tjaaa,ikke værre enn før... hormonene koker,noe som resulterte i at mannen fikk nok i går,hehe.. han bærte ut alt fra soverommet,så jeg ble nødt til å vaske rundt..(var dette jeg hade masa om hjelp til).selv tok han ungene og dro til sin mor noen timer ble fix ferdig rom da... har 50 dager igjen,men rekner med å få noe før.er ennå plaget med sterke,vonde kynnere,og press i bekkenet.men jeg er her ennå...er lei av å ha vondt,ikke sove skikkelig,og å være bekymret for liten vekst.skal til jm i dag da,så jeg får se hva som skjer nå. har litt angst for fødselen,siden ting skjedde i turbofart sist.men jeg klarer meg vel.kjenner også at jeg gruer til å få en baby igjen...begynne på nytt liksom.er jo 10 år siden sist.men disse tankene forsvinner vel når knærten er her.er bare så mye rare tanker ute å går for tiden.har egentlig det meste i box.skal vaske klær å utstyr denne helga.finvære tar livet av meg.er dønn lei varme og sol...men gudsjelåv har vi vifter i hus...skal også bli bestemor,hehe...det kanj jo skje før jeg aner det.så det blir rart,bestemor og mamma på samme tid. kan vel konkludere med at alt er ok her,men jeg begynner å bli lei alt tullet som følger meg i graviditeten.men nå er jeg snart i mål.trodde ikke det skulle gå bra da blødninger og div startet.så ja,,jeg er vel egentlig fornøyd, =0).... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5800629-september-hvordan-har-vi-det-i-dag-da/#findComment-5801254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingo Skrevet 3. august 2006 #4 Del Skrevet 3. august 2006 Hei hei, 41 dager igjen på meg nå - helt utrolig!!! Husker hvordan det var da jeg ventet på den magiske 12-ukers grensen, og nå har jeg jammen bare 6 uker (evt 8?) igjen til vi møter jenta vår.... Jeg er sykemeldt hele denne uken pga en kraftig forkjølelse, og nå som jeg begynner å bli frisk er det deilig å ha fri må jeg inrømme ;o) Så har jeg bare 2 uker igjen på jobb før jeg går ut i perm. Da skal jeg bare jobbe 60% (jobber da halve dager, hver dag). Jeg er sykemeldt pga kynnere (har så mange hele tiden) + at det er vanskelig å tilrettelegge jobben min noe annerledes. Bare utrolig godt å slippe så lange dager foran PC'n! Ellers er formen grei, men er veldig tungpusten og har problemer med å reise meg opp fra sofaen og bøye meg fram/ned. Sko og sokker må jeg ha hjelp til å ta på meg, føler at livmoren rekker meg oppunder haka!! Har begynt å kjenne stikkinger nedover i skjeden når jenta mi er litt for aktiv, og mensmurringene har begynt så smått igjen. (Håper det er "modningstegn".) Lille Bebis i magen er utrolig aktiv og har vært det de siste ukene, mer enn noen gang. Det er ikke så mange direkte spark lenger (er vel ikke plass), men hun vrir og dytter i magen min hele dagen og natta. Hele magen rister, dirrer, forflytter seg og buler ut. Utrolig fascinerende!!! Hun hikker også utrolig mye synes jeg, ofte minst 3 ganger om dagen, noe jeg synes er veldig slitsomt. Hun har ligget i samme posisjon siden uke 30 (er 34+3 nå), dvs med hodet ned og i "fødeposisjon", så jeg håper hun fortsetter med det. Kjenner (og ser!) hvertfall veldig godt hvor beina hennes er, hihi. Hun trekker fort til seg beina når vi tar på huden der det buler ut, det er så morsomt :-D Lykke til, alle september-mødre... Ikke lenge igjen nå ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5800629-september-hvordan-har-vi-det-i-dag-da/#findComment-5801531 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollet73 Skrevet 3. august 2006 #5 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg har vel hatt et drømmesvangerskap. Kan ikke si å ha notert meg en eneste plage, og vanlige plager som forkjølelser og pollenallergi har uteblitt. Kanskje jeg må gå gravid hver sommer fremover :-) Men nå må jeg innrømme at jeg begynner å bli utålmodig. Er litt rastløs, og lei av å ikke kunne trene og drive med fysiske utskeielser. I tillegg begynner mammaklærne å bli for små, og magen min er diger. Gleder meg til å hilse på den lille utenfor magen, og til å få kroppen min for meg selv igjen. Termin 5. september, men det hadde ikke gjort noe om det skjer en uke før nei. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5800629-september-hvordan-har-vi-det-i-dag-da/#findComment-5804089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå