Gå til innhold

Hvorfor puster babyen min så "hardt"? Kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Hei jeg er så bekymra for alt mulig rart.....men i dag tidlig etter siste amming så har han begynt å puste så voldsomt. Ikke fort, men med harde tak. Høres nesten ut som han er annpusten. Han ligger å trykker veldig også. Er han tett i nesen og har vondt i magen samtidig?? Eller ? Det ser ut som han har det bra sånn ellers for han skriker ikke og han sovner innimellom..

Fortsetter under...

mitt barn pustet også ganske tungt når det var så lite. kanskje tett i nesen? eller bæsjer han? min trykket og var veldig konsentrert i ansiket på en måte når det kom noe bak. om han er litt tett i nesen, kan du ta litt morsmelk eller saltvann i nesen. det pleier å hjelpe. de er jo nesepustere de små....

HIhihi...jo han driver sikkert å lager en presang til meg ...men han har holdt på siden halv sju..så da må det jo være litt vanskelig for han å få ut. Jeg dryppet litt mm i nesen hans og det ser ut til å ha hjulpet littegrann. Jeg får se det ann utover dagen. Jeg blir så fort bekymra! Men akkurat nå ser det ut til at han sover litt roligere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...