Gå til innhold

Flere med termin 9. februar 07??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg er DØDS nysgjerrig, og bestilte UL privat på legesenteret jeg går til kontroll.. Får en til uansett.. Dette er min nr 3, riktignok 7 og et halvt år siden sist, så alt føles nytt. Det skjer så mye i kroppen at jeg ikke aner om det er kaffe jeg har drukket eller om den lille på 11 cm klarer å få sprellet så jeg kjenner det.. Aner faktisk ikke. Innbiller meg selvsagt masse rart :)

ok.Har ikke UL time før 11/9 jeg da.Vil ikke før det.Da er barnet vokst såpass at om barnet ligger riktig, så kan man godt se hvilket kjønn det blir. Jeg vil nemlig vite det.Jeg kjenner noe "bobler" av og til, men det kan også bare være luft.Tihi!

Gleder meg masse til å kjenne liv.

Hvor er forresten du fra? Jeg er fra Larvik , men her er det ingen sykehus å føde på, så jeg skal føde på Tønsberg.

hei:) jeg har termin 9 februar:) spennede:) var å så den lille på ul for en uke siden, det var skikkelig gøy! min 1 gang og alt så bra ut en lite aktiv krabat i magen min, har også fått høre hjertelyd hos legen! nå gleder jeg meg bare til å kjenne den lille i magen:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...