Gå til innhold

Noen flere som vil være med i gutteklubben? :-)

Anbefalte innlegg

Hei alle skjønne med-gravide!

Jeg var på UL på tirsdag, og fikk da vite at vi venter en liten gutt! Hurra :-) jeg ble så glad for det! Ikke at jeg på forhånd hadde noe spesielt ønske om hvilket kjønn det skulle være, men jeg ble helt på gråten da jordmor sa at det er en liten gutt.

Noen flere her på 2. tri som venter gutt?

klem

Fortsetter under...

Så gøy at det er flere av oss! :-) som dere ser av nicket mitt har jeg termin 10. januar. Ble satt en uke tilbake på UL.

Vi har lyst til å kalle lillegutt for Noah, men vi er ikke helt sikre. hva slags navn har dere andre tenkt på, da?

klem

Annonse

oj, jeg var på tur med hunden og nå er det blitt kjempe mange med i gutteklubben :o)

fine navn dere har =) vi har også tenkt på Noah, vi står mellom tre stk : Noah, Elias eller Sofian.... egentlig heller vi mest mot Elias eller Sofian.... hva synes dere da mammaer;-)?

Annonse

ja, jeg har en nova scotia duck tollin retriver :o) som heter ronja røverdatter ;-) hun er en skikkelig røver serru!!!!

det er liksom mannen her også som ikke er helt for Noah- han var det men så har han ombestemt seg.... arrrg!!! jeg liker Sofian veldig godt også jeg, han likte ikke det heller- men jeg har sagt det så mange ganger at nå synes han det er fint ;-)

har dere bestemt navn eller?

Heisann!

Jeg har vært på UL i dag. Bestilte en ekstra for å se at ting var bra! ( 14+5 i dag) Å jaggu var det ikke en liten livlig krabat der! Tydelig at det var en gutt. Jeg bare " Det der er iallefall en gutt". Og gynekologen sa at det var iallefall mye mellom beina hvis det var jente! =) Så hun tippet nok at det ble en gutt ja! =)

Er såååå lykkelig!!! Må innrømme at jeg hadde et lite ønske om jente, men etter å ha sett litt krabaten inne i der så er det liksom ikke så viktig lenger!!

Skal ha 29 januar! =)

Venter en gutt i desember....har også en gutt fra før som nå er 19mnd og blir 2 år når han blir storebror....skjønner ikke helt det da, men klapper meg på magen og sier bebi...i går klappet han også sin egen mage og sa bebi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...