Gå til innhold

Uff, nå begynner jeg snart å bli litt nervøs jeg også...


Tommage♀♂

Anbefalte innlegg

Forrige gang kjøpte jeg mammaklær i uke 13, kjente magen ganske tidlig.

Nå er jeg i uke 7, og trodde at jeg skulle kjenne magen enda tidligere denne gang. Kjenner ingenting jeg... Skal ikke til legen før 14. August, tror jeg må ta en trdje test for å sjekke at dette stemmer...

 

 

Et veldig usaklig innlegg, måtte bare skrive det ned=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, magen kommer nok, ikke vær urolog:) Jeg er i uke 10 og har liten kul helt nederst, kommet først denne uka. Og jeg skal ha nr 3

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har en følelse av at andregangsfødende er mere bekymret.. Jeg tenkte ikke tanken at det kunne gå galt sist.. Nå er jeg 9+3 og har siste uken vært så bekymret for MA og sånt som jeg ikke har noe kontroll over.. Så hvert eneste svangerskapstegn har vært gull verd for meg nå.

Jeg kjente ikke livmoren i uke 7.. Men sent i uke 8 begynte jeg å kjenne den kun på morgenen. Nå er jeg som sagt 9+3 og jeg kan faktisk se livmoren om morgenen hvis jeg trekker magen GODT inn..

 

Håper du får noe tegn snart sånn at du klarer å slappe mere av..

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tommage+++!

Skjønner deg så inderlig godt - føler det på samme måten selv! Jeg er også andregangsgravid, og trodde magen skulle komme tidlig, jeg er nå 10+6 og enda synes den ikke.... Er det ikke det ene vi gravide bekymrer oss om, så er det det andre... ;o)

Uansett, var hos legen for en ukes tid siden og han sa livmoren var på størrelsen med en appelsin, og så og kjentes fin ut. Men den ligger jo så godt beskyttet og langt nede enda... Men skulle allikevel ønske....og blir allikevel litt bekymret....

Har også tatt en tredje test - vi får bare prøve å la tiden gå og se det an - og jeg lengter INDERLIG til jeg kan gå over i andre trimester, få mage, slutte å tenke på aborter eller annet som kan gå galt...

Du er IKKE usaklig, vi er flere! Masse lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Godt å se at andre er i samme båt=) Var ikke videre bekymret jeg heller forrige gang, men nå kjenner jeg nervøsiteten tar meg=(

Men den kommer nok, magen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...