Gå til innhold

får man en trille med seg som håndbagasje på flyet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det spørs hvilket flyselskap du reiser med, og kapasitet på akkurat det flyet. Noen gjør det, andre ikke. Avtal på forhånd, så kan det hende at du kan få ha den i skapet der hvor flymannskapet har sine kofferter. Spør pent ! ;-)

Sikkert litt forskjell fra selskap til selskap det her. Du får helt sikert ikke ta den med inn,men du kan trille helt frem til flyet og så sette fra deg vognen ved flydøra,så tar en stuer å legger den i det forrerste lasterommet(der er det stort sett aldri noen bagasje),og hvis du sier ifra til kabinsjefen om at du vil ha vogna tilbake på samme måte der du skal, skal hun si ifra til de der du skal til at det er en vong i første lasterom som skal opp.

Sånn gjorde vi det iallefall da jeg jobbet i Norwegian, men noen steder er de litt strenge som feks London.

Men så klart, hos store charterselskaper hvor det er mange barn vil jeg vel nesten tro at de ikke gjør det, det hadde kanskje blitt mange triller.

Ville hørt ved sjekk inn jeg.

barnevognene kommer alltid først ut på bagasjebrettet...anbefaler bæresele på flyplassen, mellom innsjekking og henting av bagasje. lett å bære barnet i, og du har frie hender til hånbagasje, taxfree etc....

Jobbet som flyvertinne i mange år, veldig mange har m trillene helt frem til flyet, så legger vi dem i ett annet Cargorom enn øvrig bagasje, da blir slitasjen mindre:) ( slipper og bli sendt på båndet gjennom hele flyplassen, låsset av og på traller)

Du kan be om å få den ved flyet/gaten når dere lander:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...