Gå til innhold

hurra for ul...


superfornøyd m nr 2 på vei

Anbefalte innlegg

Jeg er så glad i dag at jeg nesten bobler over!

 

Vi har vært på UL og det var så bra!

Fikk se det lille hjertet som slo, og alt så helt perfekt ut.

Akkurat slik det skulle.

 

Selv om jeg ikke har vært så veldig bekymra, og hatt en god følelse, var det veldig deilig å få en konstatering av "so far, so good".

 

Men vi var visst litt kortere en hva den teoretiske terminen indikerer. Trodde jeg snart var 8+3, men så var knøttet bare 13 mm. så det skulle vel tilsi uke 7. (Det skjønner jeg ikke helt at skal være mulig, men det spiller nå heller ingen rolle).

Fikk time igjen i uke 12 så da får vi se om det muligens vokser litt i rykk og napp.

 

Måtte bare dele dette med noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra da, gratulerer. Deilig å vita at alt er i orden med knøttett. Jeg har heller aldri skjønnt at en kan være en uke kortere eller lengere enn en først tror. Trodde dette ble regnet ut i fra siste mens første dag jeg.

 

Uansett lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er det ikke en herlig opplevelse. Godt å vite at alt er bra.

 

Har mulighet for tidligere ul jeg også, så jeg tror jeg skal be om det etterhvert. Er veldig nygravid enda jeg da. Er i uke 5.

 

Lykke til videre i graviditeten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte i utgangspunktet at det var litt hysterisk med så tidlig UL, men legen min ønsket å se, og da sa jeg jo ikke nei takk!

- og nå skal jeg i allefall takke ja til all oppfølging jeg blir tilbudt og kan få. Er førstegangs gravid og visste jo ikke at det var så opptur og så betryggende og at man kunne bli såååå glad :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kosleiiiig da:) jeg var selv på UL i går, opplevde det samme, er i uke 11,5 jeg da, å skal igjen i uke 18, da får vi vite kjønnet:) gleder meg allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, vi har slitt lenge med å bli gravide og ble det til slutt med hormoner. - Hurra!

Da jeg ringte gyn. og fortalte at det endelig hadde klaffet ønsket hun å se hvordan det sto til. - og det takket vi selvfølgelig ja til.

Det skal vel også sies at jeg kjenner gyn. godt og at hun sikkert gir litt ekstra-oppfølging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med en flott UL... Det er fantastisk å få UL og se at alt er som det skal... Håper jeg får se det samme når jeg får UL i uke 18...!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...