Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sover så dårlig om nettene, veldig lett søvn og får da med meg alt av lyder. Er nå i uke 23. I natt sov jeg og mannen min på hvert vårt rom, uten at det hjalp noe (hittil har jeg gitt han litt skyld fordi han snorker, men det ble jo ikke bedre at han ikke var der, stakkar) Blir litt frustrert, for jeg føler jo egentlig at jeg aldri er skikkelig uthvilt!

Er det noen som har noen gode råd?

Fortsetter under...

Ja, jeg sover også dårlig om dagen, er 25 +1. Har vært litt stress i det siste. Fant ut at hvis jeg slapper av mer, roer meg mer ned så sover jeg også bedre. Snodig i grunn, at jeg sover bedre når jeg ikke er så sliten... Jeg har også sovet en del på ettermiddagen, i går sov jeg om en sten fra 16-18, også la jeg meg heller litt senere på kvelden. Funnet ut at det er supert å sove når jeg vil sove, ikke bare om natta! Vet ikke om dette funker for andre, men -

Jeg har sovet dårlig helt siden jeg ble gravid denne gang, er bare 15uker men sover så dårlig, mye pga varmen.

Da jeg gikk gravid med førstemann så sov jeg hele tiden, var knapt våken for å spise hele sv skapet faktisk, bortsett fra tissing om natta sov jeg sååå godt da..

Har begynt å ta B- stress før leggetid, skal visstnok hjelpe på å roe ned kroppen..

Jeg sov veldig dårlig om nettene, masse lyder og samboer som snorker, men han har tatt med seg ørepropper til meg fra jobben, og det fungerer utmerket:-) Så det kan anbefales! Får endelig god nattsøvn igjen.

Jeg og sover kjempedårlig! Stivner i hele kroppen og våkner hver gang jeg skal snu meg fordi det gjør så vondt i bekkenet. Også har jeg leggkramper hele tida. Kjøpte meg magnesiumtilskudd i går, og i natt var første gang jeg ikke hadde leggkramper, men leggmusklene mine er helt stive etter så masse kramper at det gjør vondt fremdeles. Også hjelper det jo ikke at jeg ligger og tenker på bekkenløsning og barnevogn og utstyr som må kjøpes og rydding og alt mulig anna...

Annonse

Første svangerskapet sov jeg ikke hele natta. Var på do hver time fram til samboer skulle på jobb. Når han dro halv 7, klarte jeg og sove til 12-13, uten noe som helst dobesøk...

Denne gangen sover jeg foreløpig... Og ikke vært på do i det hele tatt siden starten av. Hurra.. Deilig...

jeg sover også sinnsykt dårlig om natta! altid vært ei jente som kunne sove 12 timer i strek uten problem! nå er det netter jeg nesten ikke sover, blir etter en stund uten søvn veldig anspent noe som gjør det enda vanskligere å sove! hva er b stress er det noe som ikke er skadelig for den lille man kan ta hvis nattesøvnen blir altfor ille?

Jeg våkner flere ganger hver natt pga denne varmen, og kan ikke sove på dagen (ihvertfall helgene) fordi dattera vår skal følges opp. Er veeeldig sliten i beina og bekkenet nå... Gleder meg til det blir kaldt ute, og jeg kan sove godt igjen under dobbeldyna (vinterdyna vår...)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...