Gå til innhold

Påmelding til BIM treff i Oslo 9 aug

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Forstå visst ikke helt hvor jeg skulle melde meg på, men jeg håper du ser denne. Jeg vil gjerne være med...! Flott initiativ!

Hilsen

Skrevet

Så bra, da kan jo alle som vil være med melde seg på her =)

Skrevet

Hei, vil veldig gjerne komme, men er ikke sikker på om jeg kan enda. Kan jeg melde meg på med et lite forbehold..?

Skrevet

Kan du sikkert, men håper du kommer da! =)

Skrevet

Hei!

Vil gjerne være med jeg også:) Men ser at det er et treff på Egon og et på Peppes. Er ett av dem utgått ...?

Kjenner dere hverandre fra før forresten? Dette er litt skummelt:)

Skrevet

Bare kom,dette er det første treffet for oss som har termin i januar og februar, så ingen kjenner hverandre =)

De andre treffene du leste om gjelder enda, men det ene er for de som skal føde i november desember tror jeg, og det andre er for unge mødre, om jeg ikke tok helt feil?

Kom igjen da, vi er så snille så =) Det blir så hyggelig vet du =)

Skrevet

Ja, jeg kommer jeg:) Skal faktisk på ultralyd samme dag for å se om jeg kan lirke frem kjønnet på beibien. Gleder meg!

Da snakkes vi på onsdag alle sammen!

Skrevet

Eh, det hørtes ganske freaky ut, men dere skjønner hva jeg mener:)

Skrevet

Kanskje jeg også tørr å komme?? hvor gamle er dere??? jeg er 29.

Skrevet

Blir 25år jeg da, kom igjen da...skal bestille bord ikveld =)

Skrevet

du må bli med rockesmurf :-) jeg har akkurat fylt 29..... :-)

Skrevet

Tror jammen jeg har lyst til å komme en tur jeg også. Hvis jeg tør, og hvis jeg rekker det. Hva er forresten "pappa-policyen" her?

Skrevet

Jeg har også lyst å komme! Og jeg kommer hvis jeg ikke er helt utslitt etter jobb.....innkjøring av nye barn på barnehagen, det tar på :-) Er forresten 29 år

Skrevet

Så hyggelig, sikkert hyggelig både om du er pappa eller mamma, har ihvertfall ingenting imot det jeg, =)

Så hyggelig da, da sees vi imorgen!

Skrevet

Gleder meg å se vi blir flere.. Lurte litt i starten her! Ser frem til å se dere i morgen.

Hilsen

Skrevet

Apopos.. Har prinsessen oversikt over hvor mange vi blir?

Skrevet

tja, igår var det rundt 7-8stk, men nå er det vel et par stk til, men noen som var usikre og, uansett kan jeg vel ikke tenke meg at det er fullt på Egon når de har uteservering?

Skrevet

Jeg har også lyst til å komme, men er ikke helt sikker på om jeg får det til. Hadde vært gøy.

Skrevet

Hvordan vet vi hvem hverandre er, forresten? Om det er mye folk blir det vel litt småpinlig etterhvert å spørre samtlige gjester om de er gravide. En del fornærmede miner også, tenker jeg ...

Skrevet

regner med at prinsessen står der med prinsesskrona jeg :-) he he he

Skrevet

Hahaha! den var god, Har bestilt bordet på BIM så vi får bare spørre betjeningen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...