Gå til innhold

gul vannmelon!!!!


chill+enda en til

Anbefalte innlegg

....er noe av det mest himmelske jeg har smakt på lenge! Håper de har melon i butikkene året rundt!

Det er jo nesten ingenting som frister for tiden, begynte nesten å grine da jeg ikke fant noe jeg ville ha til middag idag *snufs*.

 

Hvordan er formen til dere andre da, jenter? Nå nærmer det seg 2.tri! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann chill+

 

Det du kaller gul vannmelon er vel honningmelon? Den smaker utrolig godt. Hele vår familie (spesielt minsten) liker den godt..

 

Ja, matlysten er liksom ikke det samme.. Jeg også sliter litt med å finne noe jeg orker å putte i munnen. I dag ble det bare ostesmørbrød til middag, enkelt og greit.

Formen er flott. Ikke særlig kvalm og ikke vondt noen plass. Magen kommer sakte men sikkert. Buksene strammer nå. Og på morgenen har livmoren kynnere, så da kan jeg se en liiiten babykul noen cm over skambeinet hvis jeg trekker magen godt inn!!!! Kjempekos..

 

Ja, det går fort mot 2 trimester for oss nå.. Bare 3 mandager igjen nå, så går jeg til 2 tri!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Kos med magen da :) Når kunne du se det skikkelig forrige graviditet da?

Ja, magen min er ikke helt den samme som før den heller.. Men størst på ettermiddagen/kvelden. Føler meg litt "kule" innimellom, hihi :) Men det er litt deilig også da :)

 

Den melonen jeg snakker om er faktisk gul inni og grønn utenpå, (sånn grønn som vanlig rosa melon). Det finnes visst i grønn inni også. Honningmelonen er vel gul utenpå såvidt jeg husker, eller?.. Deilig er den iallefall, men får ikke tak i den overalt. Så vanlig vannmelon har funket idag, sendte sambo på butikken imorges slik at jeg fikk til frokost ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :) og grønn, ifølge en kollega :) Jeg slurper på rød nå NAM! Måtte dette forbli min dille fremfor snop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...