Gå til innhold

kan noen vææærsååååsnill å se hit??pliiiiiiiiiiiiiiiiiz:D(a)

Anbefalte innlegg

vel..tanta mi blej forsinka...sku ha den 19ende juli..men hu kom den 26...=(=(=(=( ble ferdig med spotting i går....

d jeg lurer på er om eggløsninga mi og blir forsinka+?? eller om den kan ha vært? eller om den kommer i d hele tatt??

Fortsetter under...

ja...håpet virkeli d hadde klaffa denne gangen...

d værste var at kvelden før hu teite tanta kom, så lå sambo bak meg og holdt rundt magen å sa han hadde virkelig god tro og håp på at d hadde klaffet denne gang... jeg var så nær gråten når tanta kom altså...har aldri blitt sååååå skuffa og lei som denne gangen..men d går jo over=) gleder meg bare til neste ikm..at hu ikke kommer da!!!!! heh...bare synd vi må vente så lenge til den neste gang..har jo brukt opp alle graviditetstestene nå..=s :P

men nmen

tusen takk for trøsteklemmen da:D:D

noen barn på gang i magen din da?

huff ja..

da må du få en trøsteklem du og da!

huff..ja jeg eter godteri hele tiden jeg..må jo ty til noe siden jeg driver å slutte å røyke...men har ikke greid å slutte helt..:s

motivasjonen fins liksom ikke helt når jeg ikke får en positiv test og tante raud kjem attåt heile tia!!!! shit!

nej, nå går vi sjikkeli inn for å bli gravide denne gangen..eller hür??=)

Annonse

Måtte bare flire skikkelig av den siste setningen din....he he.. Jeg venta 22 mnd på å bli gravid med den første og bare 4 mnd med den andre. Da må det slå til med en gang nå - eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...