Gå til innhold

Noen som vil holde meg med selskap?

Anbefalte innlegg

Jeg har, som flere tidligere innlegg viser, overspist bringebær og er nå så kvalm at jeg ikke tør å legge meg:)

Jeg sitter alene i leiligheten vår i trondheim uten trøsteren min, hehe:) For han sitter i stavanger og drikker pils i hagen med min far. Litt merkelig syns jeg, men misforstå meg rett; jeg elsker at samboeren min og far kan kose seg sammen slik. Det særeste er at jeg ikke har sett far siden påske fordi jeg er i trondheim og mor og far for tiden bor i iran...! Jeg savner pappaen min jeg:) (Får sett mor oftere fordi hun kommer nordover både oftere og i lengre perioder)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5798524-noen-som-vil-holde-meg-med-selskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merk: jeg er student og dermed vandt til å ikke se familien min så ofte, men jeg er også vant til å se dem sammenhengende i Juni og juli. Så er litt trist for meg og jentungen nå (hjelper ikke med hormonene heller)

Stakkars Hannemor...

Nå har du sikkert lagt deg.. skal straks krype under dynen jeg også..

Jeg smiler litt av overspisingen din... vet hvordan det er! - tror nok at du trygt kan legge deg, vennen..

Høres jo veldig kos ut at din kjære har så godt forhold til din far da! - og skjønner godt at du savner dem alle i kveld... Men de er alle veldig glade i deg og savner nok deg også!

Natta, håper kvalmen går over og at du får sove godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...