Snart mamma til tre! Skrevet 2. august 2006 #1 Del Skrevet 2. august 2006 Hvor har de det beste utstyret til å foreta ultralyd tidlig i svangerskapet? I Trondheim vel og merke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 2. august 2006 #2 Del Skrevet 2. august 2006 Gyn-pol på st olavs... Henvisning fra lege må du kanskje ha da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
februarguttimagen:)høygravid!! Skrevet 3. august 2006 #3 Del Skrevet 3. august 2006 Aleris er et privat sykehus og med. senter med en kvinnelig lege som har jobbet på gyn før og hun er kjempe flink med tidlig ul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 3. august 2006 #4 Del Skrevet 3. august 2006 Ja.. Medicus.. tlf 73871470 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 3. august 2006 #5 Del Skrevet 3. august 2006 Medicus er privat da... glemte å skrive d i sta.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapez Skrevet 3. august 2006 #6 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg er veldig heldig føler jg fordi foreldrene mine bor i Rissa har jeg fiksa fastlege der, min fastlege er i tillegg jordmor å gynokolog:) Dette passet veldig bra, for hun kunne ikke vente med å ta I.UL hun:) å hun skal ta bilde av den lille hver mnd om jeg vil:) Dette er fordi det er ikke mye å gjøre for henne i rissa liksom, så der har jeg flaks:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå