Gå til innhold

Et mareritt hver eneste kveld:(

Anbefalte innlegg

Vi tenkte å begynne med faste leggerutiner,men det er helt umulig.helt siden fødselen har hun vært skikkelig urolig om kveldene.starter vel rundt 7-8 tiden og pågår til hun tilslutt sovner.etter vi startet med "faste tider",tok bad i åtte tiden,deretter pupp ,så hun skulle være i seng til ni.men klokken blir jo både 11og 12 før hun sovner.skriker hele kvelden...ganske sikker på at det er magen som plager henne..gir sukkervann,men ser ikke at det hjelper.har gitt minifom til tider.bør jeg kanskje fortsette med det,og ikke slutte hvis hun blir "bedre"..eller noen som har andre tips?blir så sliten og frustrert..går å gruer meg til hver kveld da jeg vet hvordan den ender....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5797679-et-mareritt-hver-eneste-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun er overtrøtt når dere legger henne?

Har dere prøvd å starte rutinene et par timer før, slik at hun er i seng kl. 19?

Lillegutt her var helt umulig den første tiden. Jeg fattet ikke hva det var. Han skreik og skreik. Ï ettertid har jeg funnet ut at han må ha vært overtrøtt. Begynte kveldsstellet litt før, og nå sovner han greit kl. 19.

Vår jente hadde kolikk til den alderen, men leggerutiner har vi sånn smått begynt å få til først nå og hun er 3 mnd og 1 uke. Er liten trøst, men det blir faktisk bedre med tiden... Vår er forsatt en del aktiv på dagtid, men så lenge hun sover om natten er jeg fornøyd.

joj, det der er ikke lett... jeg husker jeg hadde laaaaange ammeepisoder på kvelden, som stort sett endte med at han sovnet på puppen. det er visst ikke å anbefale, fordi de da stadig sovner på puppen, og/eller ikke klarer å sovne uten. men det går an å amme til de blir trette på kvelden, og så legge dem i sengen sin søvnige, men ikke sovende. det fungerte bra for oss! evt flaske hvis du ikke ammer.

Annonse

Huff dette vekker minner... eneste som hjalp oss var og trille, Pappa trillet tur m lillegullet hver kveld i 2 timer, slik at jeg slapp og høre skrik hele kvelden, og da var hun rolig.

Kontaktet ei som driver m fotsoneterapi, homopati og akupuktur på Området til Ullevåll.

Hun startet også fødselen min en uke før termin:)

Det var hun som sa at får dere ett barn m magevondt på kvelden kom tilbake, jeg klarer m nesten 100 % sikkerhet og hjelpe dere.

Jeg tenkte mitt( litt skeptisk)

Men når man står midt oppi det, så er men villig til å prøve det meste!!

Etter en behandling( jenta var 2 mnd) var hun HELT bra, har sendt alle venner og bekjente som opplever det samm m de små dit.

Og alle er superfornøyd. Noen trenger 2 behandlinger.

Hun satte ikke nåler, eller gav noen homeopatiske midler, kun fotsoneterapi:)

Jeg fik også noen øvelser vi kunne gjøre hjemm for og stimulere magen.

Men det var ikke nødvendig for oss.

Beklager langt og rotete svar, men ble så engasjert, da jeg føler jeg har en løsning:)

Ellesr så bruker det og gå over i 3 mnd alder, men vi orket ikke at hun skulle ha vondt.

Klem og lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...